ناکامی داعش در حمله به پالاشگاه نفت بیجی

ناکامی داعش در حمله به پالاشگاه نفت بیجی
چهارشنبه 28 خرداد 1393 - 17:21

حمله داعش به پالایشگاه نفت بیجی در استان صلاح الدین به هلاکت 40 تن از تروریست‌های این گروه منجر شد.

به گزارش شبکه خبری العالم، سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز - چهارشنبه - تاکید کرد: در حمله گروهک داعش به پالایشگاه نفت "بیجی" استان "صلاح الدین"، نیروهای امنیتی توانستند 40 تروریست این گروهک را به هلاکت برسانند و خودروهای مجهز به اسلحه و مهمات آنها را منهدم کنند.

از سوی دیگر یک منبع مطلع در اداره کل پلیس استان صلاح الدین به خبرگزاری "السومریه نیوز" گفت: نیروهای هوایی ارتش عراق، پایگاه های عناصر مسلح وابسته به داعش در اطراف پالایشگاه بیجی در شمال تکریت را بمباران کردند.

سرتیپ "قاسم عطا" در نشستی مطبوعاتی افزود: اکثر مناطق شهرستان "تلعفر" در استان نینوا نیز به کنترل نیروهای ارتش درآمده است.

سخنگوی دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح عراق ادامه داد: نیروهای امنیتی با همراهی عشایر شهرستان تلعفر توانستند اغلب مناطق این شهر را آزاد و پاکسازی کنند و تعقیب عناصر داعش در برخی مناطق ادامه دارد.

قاسم عطا با اشاره به هماهنگی ارتش با عشایر عراق از جمله عشایر "القائم" و "الکرابله" و شوراهای پشتیبانی از عشایر، گفت: نیروهای امنیتی در استان بابل، منطقه "البحیرات" را به کنترل کامل خود در آورده اند و در حملات نیروهای امنیتی به مواضع داعش در استان "الانبار" نیز 21 تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها