هلاکت 19 تروریست و پاکسازی 4 روستا در دیالی عراق

هلاکت 19 تروریست و پاکسازی 4 روستا در دیالی عراق
پنج‌شنبه 12 تير 1393 - 20:33

در جریان درگیری نیروهای امنیتی و نظامی عراق با عناصر تروریستی در استان دیالی 19 عنصر گروهک داعش به هلاکت رسیدند.

به گزارش روز پنج شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی و نظامی عراق در درگیری با گروهک تروریستی داعش در استان دیالی، 19 تروریست را در شمال شرق بعقوبه به هلاکت رساندند.
سرلشکر ستاد جمیل الشمری، فرمانده پلیس استان دیالی در شرق بغداد با اشاره به پاکسازی چهار روستا در شرق المنصوریه در 45 کیلومتری شمال شرق بعقوبه از وجود عناصر داعش تأکید کرد: در این عملیات 14 تروریست به هلاکت رسیدند و 16 خودروی آنها منهدم گردید.
الشمری افزود: نیروی مشترک ارتش و نهادهای امنیتی، طی عملیات گسترده ای، چهار روستا در شرق المنصوریه را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کرد.
وی خاطرنشان کرد: عملیات نظامی بزرگی با هدف پاکسازی روستاهای دیگری در شرق المنصوریه (منصوریه الجیل، الدوالی و العرایضه) از وجود گروههای مسلح با شرکت نیروی هوایی، توپخانه و سلاح زرهی آغاز شد.
از سوی دیگر، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: نیروهای امنیتی فرماندهی عملیات دجله (نیروهای مشترک پلیس و ارتش) با تروریست های داعش در روستاهای شروین از توابع بخش منصوریه الجبل در 40 کیلومتری شمال شرق بعقوبه، درگیر شدند که در جریان آن، پنج تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند و دو نیروی امنیتی زخمی شدند.
این منبع همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات دجله، منطقه منصوریه الجبل را تا حد زیادی تحت کنترل خودشان درآورده اند و عملیات پیشگیرانه ای با هدف حمله به پناهگاههای تروریست ها در جریان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها