لیبرمن: به اعراب پول بدهید تا بروند

لیبرمن: به اعراب پول بدهید تا بروند
جمعه 7 آذر 1393 - 20:26

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد به اعراب ساکن در سرزمین های اشغالی برای انتقال به کشور آتی فلسطین، مشوق های مالی پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه "الحیات"، اویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل این مطلب را در صفحه خود درشبکه اجتماعی فیسبوک در اینترنت با عنوان "شنا ضد جریان" نوشت.

به گفته لیبرمن، اعراب ساکن سرزمین های اشغالی سال 48 "می توانند تابعیت اسراییلی خود را کنار گذاشته و به شهروندان کشور آتی فلسطین تبدیل شوند، البته باید اسراییل از طریق مشوق های مالی آنان را نسبت به این موضوع تشویق کند".

برپایه این گزارش، لیبرمن از "هواداران ایده جدایی یهودیان از اعراب است و گفت که باید فلسطینیان ساکن یافا و عکا را در صورت تمایل جهت انتقال به مناطق دیگر تشویق کرد".

او عضو حزب راستگرای افراطی "اسرائیل بیتنا" است که بخش اصلی ائتلاف حاکم به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهد؛ لیبرمن پیشتر نیز درباره ترسیم مجدد مرزها سخن گفته بود.

پیشنهادهای لیبرمن در حالی مطرح شد که برخی از تحلیلگران معتقدند رژیم صهیونیستی ممکن است به خاطر اختلافات در ائتلاف نتانیاهو مجبور به برگزاری انتخابات زودهنگام شود، چون انتخابات قرار نیست زودتر از سال 2017 برگزار شود.

پربیننده ترین خبرها