شورای امنیت پیشنهاد روسیه درباره یمن را بررسی نکرد

شورای امنیت پیشنهاد روسیه درباره یمن را بررسی نکرد
يکشنبه 16 فروردين 1394 - 14:48

سفیر اردن در سازمان ملل متحد و رئیس دوره ای شورای امنیت اعلام کرد اعضای این شورا برای بررسی پیشنهاد روسیه درباره توقف حملات به یمن برای ارائه کمک های انسان دوستانه به زمان بیشتری نیاز دارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "دینا قعوار که ریاست دوره ای شورای امنیت را برای این ماه میلادی بر عهده دارد، پس از رایزنی های محرمانه شورای امنیت که بیش از یک سال طول کشید، تأکید کرد که اعضای شورای امنیت برای بررسی درخواست روسیه در خصوص توقف حملات به یمن برای ارائه کمک های انسانی نیازمند زمان بیشتری هستند.
وی افزود: اکنون بحث ها در خصوص مشکل یمن یافتن راه حل های طولانی مدت است.

روسیه درخواست کرده بود که نشستی اضطراری در شورای امنیت برای بررسی توقف حملات به یمن جهت ارائه کمک های انسان دوستانه و خارج کردن شهروندان برگزار شود.
صلیب سرخ نیز پیشتر خواستار توقف حملات به یمن به مدت بیست و چهار ساعت برای ارائه کمک های انسان دوستانه به مردم این کشور شده بود.

حملات ائتلاف عربستان علیه یمن همچنان ادامه دارد و طبق اعلام منابع یمنی در این حملات تا کنون بیش از 500 نفر شهید شده اند که حدود 90 نفر از آنان کودک هستند. عربستان همچنین برای تشدید حملات علیه نیروهای مردمی و ارتش، اخیرا به وسیله هواپیما سلاح و مهمات در اختیار باندهای مسلح وابسته به رئیس جمهور مستعفی و فراری و عناصر القاعده قرار داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها