خبرنگار العالم گزارش داد:

خشم یمنیها از تجاوزگریهای عربستان سعودی+فیلم

يکشنبه 23 فروردين 1394 - 15:02

صعده (العالم)- خبرنگار شبکه العالم از خشم مردم یمن از اقدام جنایتکارانه آل سعود در هدف قرار دادن تاسیسات زیربنایی کشورشان خبر داد و افزود: یمنی ها تاکید می کنند که در برابر این حملات دست بسته نخواهند نشست.

احمد المختفی روز یکشنبه از صعده گزارش داد: جنگنده های عربستان سعودی دو بازار شلوغ «العند» و «الخفجی» را در شهر صعده هدف قرار دادند که ویرانی گسترده ای ببار آورد.

یکی از ساکنان منطقه به خبرنگار العالم گفت: ما در ساختمان مخابرات نشسته بودیم و مردم در حال تردد در بازار بودند که هدف حملات جنگنده های سعودی قرار گرفتیم. مردم از همه استان ها به این منطقه می آیند.

یکی دیگر از شهروندان یمنی خاطرنشان کرد، آنچه روی داد هدف قرار دادن شهروندان بی گناه بود. این حملات در واقع حملات آمریکایی، صهیونیستی و سعودی است و هدف آنها نابود کردن زیرساخت ها و همه تاسیسات زیربنایی یمن است.

وی افزود: ما در برابر این حملات، سکوت نخواهیم کرد و دست بسته نخواهیم نشست. این حملات به هیچ وجه ما را تسلیم نخواهد کرد. تجاوزگری سعودی ویرانی گسترده ای برجای گذاشته است و شمار زیادی از مردم کشته یا زخمی شده اند.

شهروندان یمنی با خشم و عصبانیت شدید حملات تجاوزکارانه عربستان سعودی به کشورشان و هدف قرار دادن شهروندان غیر مسلح را محکوم کردند.

یکی از شهروندان یمنی تاکید کرد ما این حملات جنایتکارانه و بی هدف را که بزدلانه و خیانتکارانه علیه شهروندان یمنی صورت می گیرد، محکوم می کنیم. آل سعود در این حملات تاسیسات زیربنایی ملت یمن را هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را به قتل می رساند.
MKH-12-07:40

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها