تازه‌ترین تحولات در مناطق مختلف سوریه

تازه‌ترین تحولات در مناطق مختلف سوریه
دوشنبه 21 ارديبهشت 1394 - 23:05

ارتش سوریه روز دوشنبه در دمشق، حلب، دیرالزور، حماه، حمص و ادلب با گروه های تروریستی به شدت درگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از المنار، نیروهای نظامی سوریه امروز همزمان با گلوله باران توپخانه ای مواضع گروه های تروریستی در محله جوبر با تروریستها به شدت درگیر شدند.

ارتش سوریه همچنین در شهرک الطیبه در حومه غربی دمشق و حومه تپه کردی در نزدیکی شهر دوما در غوطه شرقی دمشق به مقابله با تروریست ها پرداخت.

همچنین در اثر اصابت یک گلوله خمپاره توسط تروریست ها به بازار الهال در محله الزبلطانی در دمشق سه تن از غیرنظامیان مجروح شدند.

از سوی دیگر ارتش سوریه و مقاومت با تروریست های جبهه النصره در بلندیهای الباروح در جرد راس المعره به شدت درگیر شدند. این منطقه به دلیل اشراف داشتن بر راس المعره و مرزهای لبنان یک منطقه راهبردی به شمار می رود.

هلاکت سرکرده های النصره
در همین حال ابوالشویخ، فرمانده عملیات نظامی جبهه النصره، در راس المعره و یکی دیگر از فرماندهان این گروه تروریستی موسوم به ابوخالد در درگیری های منطقه بلندیهای الباروح در جرود راس المعره به هلاکت رسیدند.

در استان حمص و حومه آن نیز ارتش سوریه یک زره پوش گروه تروریستی داعش در شمال غرب دشت شاعر النفطی را منهدم کرد و شماری از تروریست ها را در روستای رحوم و تله المدراجه در حومه شرقی حمص به هلاکت رساند.

ارتش سوریه در این استان همچنین مراکز تجمع تروریست ها را در اطراف دشت شاعر در حومه شرقی حمص و ام شرشوح با توپخانه گلوله باران کرد.

در استان حلب و حومه آن نیز در درگیری های روی داده با گروه تروریستی داعش در اطراف روستای صوران اعزاز در حومه شمالی حلب شماری از تروریستها به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه همچنین در محله های الاذاعه و بستان القصر شهر حلب و اطراف دو روستای حندرات و باشکوی در حومه شمالی حلب و اطراف دو روستای حجیره غربی و الرشادیه در حومه جنوبی حلب با گروه تروریستی داعش به شدت درگیر شد.

در استان دیرالزور نیز ارتش سوریه در اطراف منطقه الحجیف در حومه غربی دیرالزور و در محله های الجبیله و الصناعه شهر دیرالزور به شدت مواضع تروریست های داعش را زیر آتش گرفت.

در همین حال ارتش سوریه با گروه تروریستی داعش در اطراف روستای بری شرقی در حومه شرقی حماه و روستای قلیب الثور در شرق تلبیسه در حومه حماه شرقی درگیر شد و با حملات توپخانه ای مواضع داعش در منطقه و اطراف نیروگاه حرارتی روستای زیزون در حومه غربی حماه را هدف قرار داد.

بر پایه این گزارش یگانهای حامی کردها نیز پس از درگیری با داعش بر روستای الصالحیه در غرب شهر الحسکه تسلط یافتند و شماری از عناصر این گروه را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

یگانهای کرد همچنین در نزدیکی ناحیه عالیه در شهر راس العین در حومه الحسکه به نبرد با تروریست ها برخاستند.

در استان ادلب و حومه آن نیز شماری از تروریست ها در درگیری با ارتش سوریه در اطراف روستای المشیرفه در حومه ادلب به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها