تیراندازی به یک فلسطینی در برابر دوربین

چهارشنبه 3 تير 1394 - 13:59

نظامیان رژیم صهیونیستی در برابر دوربین خبرنگاران صحنه جدیدی از جنایتها علیه مردم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی همزمان با پخش تصاویری از این جنایت نظامیان گفت: "نیروهای گردان نیتساح یهودا همواره در دام دوربینهای فیلم برداری گرفتار می شوند."
وی افزود: "فیلم ثبت شده نشان می دهد یک تک تیرانداز اسرائیلی به یک فلسطینی از ساکنان محله سلوان در قدس اشغالی تیر اندازی کرده و پای او را مورد اصابت قرار می دهد، و او را نقش زمین می کند."
گزارشگر اسرائیلی گفت: "نیروهای اسرئیلی با افتخار این فیلم را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند، و این اقدام را افتخاری بزرگ برای گردان برشمردند."
یکی از سربازان گردان نیتساح یهودا در تماس تلفنی با شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار داشت: "این گردان راستگرای افراطی است. ما راستگرا و افراطی هستیم و امیدوارم این را درک کنید. نظامیان این اقدام را نامناسب نمی دانند."
گزارشگر اسرائیلی افزود: "اخیرا یک جیپ نظامی از این گردان که به عمد یک فلسطینی را زیر گرفته بود، از کنترل راننده خارج و چپ شد."
سربازان این گردان همچنان سوژه دوربینهای فیلم برداری هستند. صحنه ضرب و شتم یک فلسطینی توسط سربازان این گردان سوژه داغی برای دوربینها شد.
گزارشگر صهیونیست گفت: "این فیلم در زمانی نامناسب و همزمان با انتشار گزارش سازمان ملل در باره عملیات اخیر غزه، در بسیاری از رسانه های دنیا پخش شد."

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها