ساف:اسراییل درصددایجاد جنگ مذهبی درجهان است

ساف:اسراییل درصددایجاد جنگ مذهبی درجهان است
سه شنبه 24 شهريور 1394 - 08:35

العالم - سازمان آزادی بخش فلسطین "ساف" رژیم صهیونیستی را به دنبال حملات مکرر به مسجد الاقصی به راه انداختن جنگ مذهبی در جهان متهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حنان عشراوی عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین روز دوشنبه در بیانیه ای از جامعه بین المللی و جهان عرب و جهان اسلام، عمل به مسوولیت خود و دخالت فوری برای پایان دادن به حملات تحریک آمیز اسراییل به مسجد الاقصی، مقدسات دینی و مردم بیگناه بیت المقدس را خواستار شد. 
عشراوی همچنین از جامعه بین المللی توقف تلاشهای اسراییل را برای راه انداختن جنگ دینی در جهان با هدف ایجاد هرج و مرج، بی ثباتی، خشونت و تندروی بیشتر خواستار شد. 
وی در این بیانیه خاطرنشان کرد، اسراییل با نقض حرمت مقدسات دینی با آتش بازی می کند و حمله به مسجد الاقصی و تلاش برای تقسیمات زمانی و مکانی با توسل به زور در چارچوب تکمیل طرح یهودی سازی و الحاق مسجد الاقصی و اطراف آن به این طرح صورت می گیرد. 

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی
وزارت امور خارجه فلسطین نیز اقدامات اسراییل در مسجد الاقصی را محکوم کرد. 
وزارت خارجه فلسطین با انتشار بیانیه ای تصریح کرد، اقدام کابینه اسراییل و سیاستهای سرکوبگرانه ضد قدس، شهروندان و مقدسات را محکوم می کنیم. 
در بیانیه وزارت خارجه فلسطین خاطرنشان شده است: این اقدامات به روشنی نشان می دهد اسراییل برای حمله به مسجد الاقصی برنامه ریزی، نظارت و از اقدامات افراطی بر ضد آن حمایت مالی و نظامی می کند. 
وزارت خارجه فلسطین همچنین حمله نیروهای اشغالگر را به خبرنگاران برای جلوگیری از ادامه پوشش عملیات حمله به مسجد الاقصی محکوم کرد. 
این وزارتخانه از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست به مسوولیت خود در خصوص این حمله اسراییل عمل کند حمله ای که امنیت و صلح را نه تنها در فلسطین بلکه در کل منطقه و جهان تهدید می کند.

پربیننده ترین خبرها