آخرین خبرها از عملیات ارتش سوریه در حلب و حماه + فیلم

يکشنبه 22 آذر 1394 - 09:22

ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای نظامی خود منطقه العصیبیه در ریف جنوبی شهر را به کنترل خود در آورد و بسیاری از مواضع تروریستها در مناطق مختلف را هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد: ارتش سوریه با کنترل بر منطقه الصعیبیه واقع در غرب جبل الاربعین در حومه جنوبی حلب توانست دستاورد دیگری کسب کرده و ضربات شدیدی به عناصر مسلح وارد کند.

همزمان نیروی هوایی ارتش سوریه، مواضع و محل تجمع افراد مسلح در چند شهر و منطقه از جمله دو شهر عربین و داریا و منطقه عین ترما در ریف دمشق و منطقه الشجره و روستای حامر در ریف درعا را هدف قرار دارد.

ارتش همچنین به مواضع تروریست ها در حومه دیر الزور و شهرهای هجین، ذیبان، الکسره، اعزاز و دیرحافر حمله کردند.

مواضع تروریست ها در روستای الجوره و شهرک های المیسر، طریق الباب، الصالحین و منطقه الحرابله، البیاضه و الفردوس در شهر حلب و  مناطق دیر جمال، تل رفعت و حور العیس و عطشانه در حومه دیرالزور نیز هدف حمله نیروهای ارتش سوریه قرار گرفت.

ارتش سوریه در دو شهر خان شیخون و معره النعمان و مناطق القصابیه و تل مرق عملیات انجام داد.

مناطق اطراف منطقه مهین، روستای حوارین در حومه حمص و دو شهر اللطامنه و  کفرزیتا و حصرایا در حومه حماه نیز شاهد حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست ها بود.

واحد توپخانه ارتش سوریه نیز تجمع افراد مسلح در منطقه جوبر واقع در شرق شهر دمشق و منطقه النشابیه در ریف دمشق و شهر الشیخ المسکین در حومه درعا را گلوله باران کرد.

ارتش همچنین به تعقیب افرد مسلح در شهر الحوله و روستاهای العامریه و تل ذهب در حومه حمص و منطقه الحمیدیه و روستاهای المنصوره در اطراف حماه پرداخت.

نیروهای ارتش سوریه مواضع عناصر مسلح در روستای مرج خوخه در حومه شمالی شهر لاذقیه را نیز هدف قرار دادند.

ارتش سوریه و افراد مسلح همچنین در اطراف منطقه المنشیه و اطراف شهر الشیخ مسکین در اطراف درعا و منطقه جوبر در شرق شهر دمشق و در جبهه تیر معله در حومه شمالی شهر حمص درگیر شدند.

درگیریهایی نیز در اطراف منطقه حی کرم الطراب در شرق شهر حلب و در اطراف دو منطقه المرج و مرج السلطان در غوطه شرقی در ریف دمشق صورت گرفت که در جریان آن شماری از افراد مسلح کشته شدند.

اطراف شهر القریتین و منطقه مهین در حومه جنوب شرقی حمص و اطراف روستای عیون حسین در حومه شمالی این شهر نیز شاهد درگیری بین ارتش و عناصر مسلح بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها