مهرۀ آل‌سعود به صهیونیست‌ها تسلیت گفت

مهرۀ آل‌سعود به صهیونیست‌ها تسلیت گفت
پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 - 22:31

یک نویسنده سعودی که عضو اتحادیه روزنامه‌نگاران عربستان سعودی نیز هست، به خانواده‌های کشته‌‌های صهیونیست در عملیات تل‌آویو تسلیت گفت!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "دحام بن طریف العنزی" از فعالان -به اصطلاح- فرهنگی، ادبی و عضو شورای گفت وگوی ملی عربستان است.    
وی در نوشته ای، با حمله به فلسطینیان به خاطر عملیات تل آویو که به هلاکت 4 صهیونیست و مجروحیت شماری انجامید، این عملیات را تروریستی و ددمنشانه خواند(!)
این خبرنگار جنجالی آل سعود در صفحه خود در "تویتر" به اصطلاح به ملت اسراییل تسلیت گفت و نوشت: همدردی و حمایت ما از حق فلسطینیان به معنای آن نیست که با قتل "غیر نظامیان و بی گناهان" موافق باشیم!
دحام با این سخن در واقع جنایات مستمر صهیونیستی در اراضی فلسطینی، قتل روزمره فلسطینیان، محدودیت اعمال شده برای تردد فلسطینیان، محاصره تحمیلی 8 ساله علیه غزه و جنگ های صهیونیستی که هزاران فلسطینی در آن به شهادت رسیده اند را نادیده گرفته و به جای آن به صهیونیست ها تسلیت گفت. 
پیشتر نیز "حمد المزروعی" نویسنده اماراتی و از نزدیکان "محمد بن زاید" ولیعهد امارات و "بثینه کامل" خبرنگار مصری به دو جوان فلسطینی مجری عملیات جهادی تل آویو حمله کردند.
اخیرا دیدارهایی برای عادی سازی رابطه علنی میان صهیونیست ها و سعودی ها برگزار شده است. 
اخیرا گزارش های زیادی درباره همکاری متقابلی میان تل آویو و ریاض منتشر شده که همزمان با تلاش کشورهای عربی برای اجرای طرح صلح عربی و برافراشتن پرچم صهیونیستی در خاک خود می باشد. 
7- 206

پربیننده ترین خبرها