آرامش نسبی در اطراف قنیطره در سوریه

جمعه 26 شهريور 1395 - 14:28

حومۀ شمالی شهر قنیطره مرکز استان قنیطره در جنوب سوریه، پس از درگیریهای سنگین و کشته شدن بیش از صد تروریست نسبتاً آرام است.

"حسام زیدان" خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، ارتش سوریه که با کمک متحدانش 3 روز با تروریست ها در حومۀ شمالی قنیطره به شدت درگیر بود، و سرانجام توانست 108 نفر از آنها را هلاکت برساند و400 نفر دیگر را زخمی کند.
هیجده سرکرده تروریست ها نیز در درگیری های سنگین حومۀ شمالی قنیطره و استان مجاور درعا کشته شدند.
در اولین روز از این درگیری های سه روزه، تعداد تلفات گروه های تروریستی در مناطق حضر ، طرنجه و مزارع الامل در حومه شمالی قنیطره از 36 کشته گذشت که در میان کشته ها 3 فرمانده میدانی وجود داشتند و 8 تروریست جبهه النصره نیز که اتباع خارجی بودند ، کشته شدند و بیش از 65 تروریست دیگر هم زخمی شدند.
در دومین روز عملیات، گروه های تروریستی به مناطق کفرناسج و تل قرین بین درعا ، قنیطره و دمشق با تانک و تجهیزات سنگین دیگر حمله کردند ولی حمله آنها دفع شد و 45 تن از آنان کشته و 70 تن زخمی شدند. 6 تن از کشته ها از فرماندهان عملیاتی تروریستها بودند.
در روز سوم گروه های تروریستی بار دیگر حمله کردند و می خواستند مقر گروهان چهارم را در امتداد جاده حضر در حومۀ شمالی قنیطره با پشتیبانی توپخانه سنگین تصرف کنند، ولی با برجای گذاشتن 15 کشته و 50 زخمی عقب نشینی کردند.
منبعی میدانی اعلام کرد که آمبولانس های اسرائیل 80 تروریست زخمی را برای درمان به فلسطین اشغالی منتقل کردند، که 14 نفر از این تروریست ها در بیمارستان ها جان باختند و اجساد آنان به گروه های تروریستی تحویل داده شد.

214

پربیننده ترین خبرها