عمليات عليه تروريست ها در مكه!+ویدئو

جمعه 2 تير 1396 - 10:03

كاربران شبكه های اجتماعی عربستان سعودی لحظاتی پيش فيلمی منتشر كردند كه گفته می شود شب گذشته زمان عمليات پليس و نيروهاي امنيتي در يكي از مناطق مكه عليه تروريست ها ضبط شده است.

به گزارش پايگاه خبری شبكه العالم برخي سايت ها گزارش كرده اند كه نيروهاي امنيتي و پليس با محاصره افراد مرتبط با گروههاي تروريستي به تعقيب و دستگيري آنان در داخل ساختماني در منطقه شرقي مكه مكرمه پرداخته اند.

عمليات مكه درشرايطي انجام مي شود كه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی برای گذراندن روزهای پاياني ماه مبارك رمضان ازهفته گذشته وارد مكه شده است.

برخي منابع اعلام كردند كه عمليات مشابهی همزمان در شهر جده انجام شده است. 

درهمین حال روزنامه عکاظ چاپ عربستان امروز در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی به قلم ابراهیم علوی از جده نوشت: دستگاه های امنیتی مکه و جده دو برادر را به ظن ارتباط با گروه انحرافی بازداشت کردند. نیروهای ویژه به طور غافلگیرکننده و همزمان به دو خانه در منطقه العسیله مکه و العلیا (ام السلم) در جنوب شرقی جده یورش بردند. آنان پس از محاصره این دو خانه موفق شدند افراد تحت تعقیب را بدون هیچ گونه رویارویی یا تیراندازی بازداشت کنند زیرا این دو در پی محاصره شدید امنیتی خود را تسلیم کردند. در این دو عملیات گروه های متعدد امنیتی از جمله گشتی های امنیتی، بخش تحقیقات جنایی و شواهد جنایی حضور داشتند.

طبق اطلاعاتی که در اختیار عکاظ قرار گرفته است، این عملیات امنیتی ساعت دو و نیم بامداد به منظور جلوگیری از فرار افراد تحت تعقیب اجرا شد. بازداشت شدگان دو برادر هستند که یکی از آنان در آپارتمانی مسکونی در منطقه العلیای جده تنها زندگی می کند و در آپارتمان کناری وی نیز یکی از خواهرانش زندگی می کند. این درحالیست که برادر دیگر در منطقه العسیله در مکه زندگی می کند. او خطرناک تر است و توانسته است روی برادرش تاثیر بگذارد.

احتمال دارد وزارت کشور پس از تکمیل شدن تحقیقات بیانیه ای رسمی درخصوص نتیجه این عملیات امنیتی منتشر کند.

پربیننده ترین خبرها