خبرنگار العالم گزارش داد؛

جزییات ربوده شدن دختر معروف یمنی فاش شد

جزییات ربوده شدن دختر معروف یمنی فاش شد
دوشنبه 3 مهر 1396 - 22:41

سماء احمد گوینده تلویزیون ماهواره ای یمن و رییس بنیاد انسان دوستانه سماء جزییات ربوده شدن بثینه الریمی دختر معروف یمنی، توسط آل سعود را فاش کرد.

العالمیمن

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد، سماء در یک کنفرانس مطبوعاتی در صنعا جزییات جنایت ربودن بثینه، عمویش، همسر عمویش و فرزندانشان با همکاری شماری از خائنین که تحت پوشش سازمان های انسان دوست، فعالیت دارند، را فاش نمود.


در این مورد بیشتر بخوانید:

تصاویری که متجاوزان سعودی ها پس از دزدیدن دختر بچه معروف یمنی منتشر کردند / خشم فعالان یمنی از تصاویر منتشر شده


وی خاطر نشان کرد که شخصی به نام فؤاد ثابت المنصوری به موسسه اش که مسئول هماهنگی فعالیت های انسان دوستانه به نفع بثینه بود، آمد و از او خواست با عموی بثینه هماهنگی کند تا فیلمی مستند برای این کودک به نفع بنیاد صناع السلام بسازد تا در سازمان ملل متحد پخش شود و سپس از اماکنی که شاهد کشتارهای جمعی در صنعا، عمران و ذمار بوده نیز فیلمبرداری نماید.

 

سماء تصریح کرد که با آنان رفتم و ابتدا، از خانه خانواده بثینه در حی عطان کار شروع شد، سپس قرار شد به محل کشتار عرس سنبان در شهر ذمار برویم، المنصوری از خانواده مزبور خواست که برای سفری توریستی به شهر دمت بروند که عموی بثینه که با همسر و کودکانش در آنجا حضور داشت، این پیشنهاد المنصوری که البته با سخاوت، پول خرج می کرد را رد نکرد.

وی گفت که در شهر دمت، المنصوری خواست که برای دیدن خانواده اش که نزدیک مکان بودند، برود اما خانواده مزبور دریافتند در کمین افتاده اند، المنصوری آنان را به آخرین نقطه بازرسی ارتش و کمیته های مردمی رساند و پس از مسافتی، حدود 16 خودروی زرهی سعودی منتظرشان بودند، المنصوری خودرو را نگه داشت و از آن پیاده شد، سپس این خانواده به المعاشیق در عدن منتقل شده و از بثینه عکس هایی گرفته شد که اخیرا منتشر شده است.  

رییس بنیاد سماء گفت که پس از گذشت دو روز من از عدن به شهر ذمار منتقل شدم و به راهم به صنعا ادامه دادم و مساله را به نهادهای مربوطه ابلاغ کردم.

206 

پربیننده ترین خبرها