رونمایی از شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی کشور

رونمایی از شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی کشور
جمعه 26 آبان 1396 - 18:27

مجری اولین شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی کشور، از رونمایی از سامانه بومی پیام رسان برگ زیتون در ابتدای هفته آینده با حضور مسئولین کشور خبر داد.

العالم- ایران/ علمی 

 فریده سالمی با بیان اینکه این سامانه بومی توسط متخصصان داخلی و طی مدت سه سال تولید شده است، از اجرای فاز اول اجرای آن با همکاری وزارت جهاد کشاورزی جهت ارائه خدمات اختصاصی به کشاورزان و روستائیان کشور خبر داد.
وی افزود:  بر اساس هماهنگی صورت گرفته، «برگ زیتون» در روز سه شنبه 300 آبان ماه سالجاری توسط مسئولین وزارت جهاد کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورایعالی فضای مجازی و اصحاب رسانه در بوستان گفتگو به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
 سالمی بیان داشت: نرم افزار برگ زیتون برای اولین بار در کشور ترکیبی از شبکه اجتماعی و پیام رسان بومی است که در حال حاضر ظرفیت استفاده همزمان 100 هزار کاربر را داراست و زیرساختهای سخت افزاری آن بر روی شبکه ملی اطلاعات قرار داده شده است و از جمله قابلیت هایی آن این است که کاربران می توانند ازطریق مشاهده و تولید محتوا درآمد کسب کرده و از خدمات ویژه آن استفاده کنند.
 وی افزود: در این سامانه کاربران علاوه بر ارتباط دوسویه با یکدیگر و امکان اشتراک مطالب در قالب فیلم، صوت و تصویر، می توانند با تولید و عرضه اطلاعات مفید و دریافت بازخورد و علاقه مندی سایر کاربران، اعتبار کیف پول «برگ» دریافت و از طریق آن از خدمات شارژ و اینترنت رایگان تلفن همراه، بیمه و انتقال اعتبار و یا دریافت معادل ریالی آن استفاده کنند.
 مجری سامانه برگ زیتون یادآور شد: هسته اصلی این سامانه کاملاً بومی بوده و توسط متخصصان داخلی با ترکیبی از پیام رسان و شبکه اجتماعی طراحی و تولید شده است و قابلیت ایجاد گروه و کانال و ارتباط متنی، صوتی و تصویری آن شبیه به امکانات پیام رسان تلگرام و امکان اشتراک گذاری فیلم و عکس و نظرات کاربران در سامانه شبیه به امکانات اینستاگرام طراحی و پیاده سازی شده است.
مجری سامانه برگ زیتون خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 50000 کاربر به صورت آزمایشی از نرم افزار برگ زیتون استفاده می کنند و تا زمان رونمایی رسمی از آن، متقاضیان می توانند نسخه تلفن همراه را از سایت www.bzapp.ir دریافت و از مزایای ویژه ارتباطی و بیمه ای آن استفاده کنند
 یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هر چه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از تاریخ 20 الی 26 آبان در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

تسنیم 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها