رژیم صهیونیستی گذرگاه های غزه را مسدود می کند

 رژیم صهیونیستی گذرگاه های غزه را مسدود می کند
پنج‌شنبه 23 آذر 1396 - 04:59

رائد فتوح رئیس کمیته هماهنگی معرفی کالا در نوار غزه، گفت: رژیم اشغالگر قدس تصمیم دارد گذرگاه های غزه را از امروز (پنجشنبه) تا اطلاع ثانوی به بهانه امنیتی مسدود کند.

براساس این گزارش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گذرگاه های «بیت حانون» و «کرم ابوسالم» را از روز پنجشنبه تا اطلاع ثانوی می بندد.
این گذرگاه ها باریکه غزه را از فلسطین اشغالی جدا می کنند.
سرزمین های اشغالی در پی اقدام رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر شاهد درگیری میان فلسطینیان و نظامیان این رژیم بوده است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شامگاه چهارشنبه (15 آذر) در اقدامی که سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای جهان آن را در تضاد با قطعنامه‌های بین‌المللی دانستند، شهر قدس را به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی معرفی کرد و دستور داد تا سفارت آمریکا به این شهر منتقل شود. 
اکثر شهرهای فلسطینی در کرانه باختری از جمله قدس در اعتراض به تصمیم ترامپ، از چهارشنبه گذشته تاکنون شاهد درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و ارتش رژیم صهیونیستی هستند. 
اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با موجی از اعتراض های مستمر در شماری از کشورهای عربی، اسلامی و غربی همراه شده است. 
در اقدامی کم نظیر 14 عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای با تصمیم رییس جمهوری آمریکا درباره قدس مخالفت کردند.

پربیننده ترین خبرها