تظاهر كنندگان لبناني خواستار توقف هولوكاست اسرائيلي شدند

تظاهر كنندگان لبناني خواستار توقف هولوكاست اسرائيلي شدند
يکشنبه 28 آبان 1391 - 10:43

لبنان (العالم) - گروه هاي فلسطيني و احزاب لبناني روز شنبه در محكوميت جنايتهاي رژيم صهيونيستي ضد مردم غزه، در مناطق مختلف لبنان تظاهرات و تحصن كردند.

به گزارش خبرنگار شبكه خبري العالم، صدها نفر در برابر دفتر سازمان ملل در بيروت تجمع كردند و خواستار مداخله اين سازمان براي توقف هولوكاست اسرائيلي ضد ملت فلسطين شدند.

ابو عماد الرفاعي نماينده جنبش جهاد اسلامي در لبنان در اين تجمع گفت: آتش بس نمي تواند بدون بها باشد، بلكه با توقف تجاوز رژيم صهيونيستي، بايد توقف سياست ترور و لغو محاصره ملت فلسطين در نوار غزه نيز ميسر شود و بدون اينها امكان ندارد مقاومت هيچ گونه فشاري را بپذيرد.
از سوي ديگر محمود قماطي معاون شوراي سياسي حزب الله در اين تجمع گفت: جايز نيست كه كشورهاي بهار عربي در محاصره نوار غزه شركت كنند و اين كشورها نبايد در سركوب غزه و جنايت ضد ملت فلسطين مشاركت كنند.
نماينده جنبش حماس در لبنان نيز به خبرنگار العالم اظهار داشت: ما فلسطينيان در لبنان و لبناني ها بايد در سنگر جهاد و مقاومت متحد شويم تا پيامي قوي مبني بر اين كه غزه در صحنه تنها نيست به دشمن صهيونيست ارسال كنيم.
ماهر حَمّود امام جماعت مسجد قدس در شهر صيدا در جنوب لبنان نيز در گفت وگو با خبرنگار العالم تصريح كرد: دشمنان تلاش كردند از طريق رويدادها در سوريه امت اسلامي را از مسير استقامت و پايداري منحرف كنند و ان شاء الله استقامت از غزه به امت باز خواهد گشت.

9/17- 23:10- tok

پربیننده ترین خبرها