رد ادعای واهی رژیم صهیونیستی در باره مستشاران ایرانی در سوریه/ حضور مستشاری تهران بدون هیچ گونه تغییری ادامه دارد

رد ادعای واهی رژیم صهیونیستی در باره مستشاران ایرانی در سوریه/ حضور مستشاری تهران بدون هیچ گونه تغییری ادامه دارد
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 - 18:45

پس از ادعای واهی وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی درخصوص شروع عقب نشینی ایران از سوریه، یک مقام نظامی کشورمان با رد این ادعا تاکید کرد، تا زمانی که دولت سوریه به کمک مستشاری ایران نیاز داشته باشد در این کشور خواهیم ماند.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

نفتالی بنت وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی روز گذشته در اظهاراتی مدعی شد ایران کار عقب‌نشینی و خروج نیروهای خود از سوریه را آغاز کرده است.

وی که تا روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بود هیچ گونه مدارک یا جزئیاتی در مورد ادعای خود ارائه نکرد. این مقام سابق نظامی صهیونیست از جانشین خود بنی گانتز خواست تا سیاست فشار بر ایران را ادامه دهد زیرا در غیر این صورت این روند ممکن است به گفته او «معکوس» شود.

ادعای مقام صهیونیست در حالی مطرح شده که روز شنبه «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در دیدار با عدنان محمود سفیر سوریه در تهران با تاکید بر حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از سوریه در مبارزه با تروریسم گفت: همکاری‌های راهبردی روسیه، سوریه و ایران در راستای مبارزه با پدیده شوم تروریسم و رایزنی‌های جاری سه کشور برای حل سیاسی بحران سوریه، تداوم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، یک منبع نزدیک به شورای عالی امنیت نیز با بیان اینکه ایران با درخواست رسمی دولت قانونی سوریه و برای کمک به مبارزه با تروریسم در این کشور حضور دارد، اظهارداشت: تا زمانی که دولت سوریه به کمک مستشاری ایران نیاز داشته باشد در این کشور خواهیم ماند.

وی خاطر نشان کرد: ادعای مطرح شده از سوی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلاش برای پرکردن کارنامه خالی از دستاورد اوست.

این منبع نزدیک به شورای عالی امنیت تاکید کرد: اظهارات نفتالی بنت مشابه ادعاهای مستمر رژیم صهیونیستی در خصوص انجام عملیات‌های نظامی موفق علیه نیروهای ایرانی در سوریه و یا حملات سایبری موفق به تاسیسات مختلف در جمهوری اسلامی ایران است و عاری از واقعیت است.

پربیننده ترین خبرها