هماهنگی داخلی سران صهیونیست درباره ایران پیش از دیدار با بایدن

هماهنگی داخلی سران صهیونیست درباره ایران پیش از دیدار با بایدن
دوشنبه 31 خرداد 1400 - 11:51

رئیس رژیم صهیونیستی که قرار است هفته آینده به آمریکا سفر کند، برای هماهنگی مواضع خود علیه ایران در گفت وگو با بایدن، با کابینه جدید تل‌آویو دیدار می‌کند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شبکه صهیونیستی و عبری‌زبان کان‌نیوز روز دوشنبه گزارش داد که رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی پیش از سفر به آمریکا و دیدار با جو بایدن رئیس‌جمهور این کشور طی هفته آینده، جلسه‌ای با نفتالی بنِت نخست‌وزیر و بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم برگزار خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، جلسه مزبور برای هماهنگی پیامی درخصوص ایران است که کابینه جدید تل‌آویو قصد دارد از طریق ریولین به آمریکا انتقال دهد.
این گزارش همچنین می افزاید: «احتمال می‌رود اسرائیل بر موضع خود مبنی بر مخالفت درخصوص احیای توافق هسته‌ای ایران تاکید کند اما این انتظار هم وجود دارد که پیشنهادهایی برای ایجاد تغییراتی در این توافق به آمریکا ارائه دهد».
شبکه کان‌نیوز خاطرنشان کرده که «بعد از انتخاب رئیس‌جمهور جدید ایران، اسرائیل واقعا نمی‌داند چه بر سرش خواهد آمد. از یک طرف، برخی در اسرائیل پیش‌بینی می‌کنند که تغییری در مذاکرات [وین] رخ دهد تا دولت جدید در ماه آگوست روی کار بیاید. از دیگر سو، عده‌ای نیز باور دارند عواملی وجود دارد که در یک ماه و نیم پیش رو احتمال سوپرایز و غافلگیری را افزایش می‌دهد».

پربیننده ترین خبرها