ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری زخمی شدند

ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری زخمی شدند
پنج‌شنبه 24 آذر 1401 - 03:42

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، نظامیان صهیونیست با یورش به الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری ده‌ها فلسطینی را زخمی کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست به اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در حمله به فلسطینیان و منازل آنها از بمب‌های صوتی و گاز اشک آور استفاده کردند که در نتیجه ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

همچنین نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی را در ورودی شهرک صهیونیستی «کریات اربع» بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه جیوس واقع در شمال شرق قلقیلیه یورش بردند و یک جوان فلسطینی را دستگیر کردند.

از سوی دیگر شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک حواره واقع در جنوب نابلس به اهالی این منطقه و خودروهای آنها سنگ پرانی کردند.

بامداد دوشنبه اشغالگران صهیونیستی به جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند که بر اثر آن یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

پربیننده ترین خبرها