گزارش العالم از یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت 10 و زخمی شدن 102 فلسطینی/ انهدام خانه های دو مبارز فلسطینی با موشک ضد تانک در نابلس+ ویدیو

گزارش العالم از یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت 10 و زخمی شدن 102 فلسطینی/ انهدام خانه های دو مبارز فلسطینی با موشک ضد تانک در نابلس+ ویدیو
چهارشنبه 3 اسفند 1401 - 13:07

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به نابلس و درگیری با فلسطینیان، یک شهروند را از ناحیه سر هدف اصابت گلوله قرار دادند، به دنبال این درگیری، شبکه خبری العالم به پوشش مستقیم و زنده این واقعه مبادرت کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت 10 فلسطینی و افزایش شمار زخمی ها به 102 نفر خبر داد که حال شماری از آنها وخیم است.

یک نوجوان 14 ساله، یک شهروند 25 ساله و یک سالمند 72 ساله از جمله شهدای یورش امروز نظامیان اسرائیلی به نابلس هستند.

.
همچنین سه روزنامه نگار هنگام پوشش یورش صبح امروز نظامیان اسرائیلی به شهر نابلس به ضرب گلوله صهیونیستها مجروح شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شماری از افراد با گلوله های جنگی مجروح و به بیمارستان منتقل شده اند، همچنین دهها نفر دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک آور مصدوم و دچار خفگی شده اند. نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان از ورود تیم های امداد به محل درگیری جلوگیری می کنند.

زخمی شدن فسطینیانبنابر این گزارش، نظامیان اسرائیلی به سمت روزنامه نگارانی که در حال پوشش درگیری ها در نابلس هستند نیز مبادرت به تیراندازی کردند.

در جریان این یورش، صهیونیست ها خانه های دو مبارز فلسطینی را با موشک ضد تانک هدف گرفتند.

انهدام خانه فللسطینیان

مقاومت فلسطین در نابلس و شهر قدیم به سمت نیروهای اشغالگر تیراندازی کرده، و یورش آنها به این مناطق را خنثی کردند.

گردان‌های “شهدای الاقصی” در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که مبارزان آن به نیروهای ارتش اشغالگر که به شهر قدیمی حمله کردند، مستقیما شلیک کردند.

”سرایا القدس- کتیبه نابلس” تأکید کرد که مبارزانش نیروهای اشغالگر را در اطراف منزل محاصره‌شده به رگبار شدید بستند.

وزارت بهداشت فلسطین پیش از این اعلام کرده بود که 20 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح و به بیمارستان دولتی رفیدیا در نابلس منتقل شدند که وضعیت 4 نفر از مجروحان وخیم است.

هلیل بیتون روزن خبرنگار نظامی پایگاه اینترنتی شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده که نظامیانی از ارتش اسرائیل و شاباک و گارد مرزی برای مشارکت در عملیات نابلس فراخوانده شده اند.

پربیننده ترین خبرها