روایت خبرنگار العالم در غزه از شهادت مادر همسرش در بمباران صیهونیست ها+فیلم

دوشنبه 29 آبان 1402 - 14:06

اسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه از شهادت مادر همسرش براثر بمباران جنگنده های رژيم صهیونیستی خبر داد.

العالم-فلسطین

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه، روز گذشته (یکشنبه)‌از بمباران منزلی در مجاورت خانه ای که اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه در آن ساکن است،‌ از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: بر اثر این حمله خانه خبرنگار العالم خسارت دیده به طوری که مادر همسر البحیصی براثر اصابت ترکش از ناحیه سر به شدت زخمی شده است.

السمهود امروز (دوشنبه)‌ این بار میزبان اسراء البحیصی خبرنگار العالم در غزه بود، که اعلام کرد شاهد بمباران منازل فلسطینیان در منطقه ای بوده که رژیم اسرائیل آن را منطقه ای امن اعلام کرده بود.

البحیصی در تشریح بمباران منزل مجاور محل سکونت خود و شهادت مادر همسرش در این واقعه، تصریح کرد که همسرش از او خواسته است که صندلیش را با مادرش عوض کند که در این هنگام منزل مجاور آنها بمباران می شود و مادر همسرش که جای او نشسته بود بر اثر اصابت ترکش به شدت زخمی شده و به شهادت می رسد.

خبرنگار العالم تاکید کرد که 60 نفر در این منزل پناه گرفته بودند که زیر آوار ماندند و هنوز نیروهای دفاع مدنی نتوانسته اند برای نجات آنها در محل حاضر شوند.

خبرنگار العالم ضمن محکوم کردن هدف قرار دادن منازل مسکونی به ویژه در مناطق امن اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی تاکید کرد: خانه ای که هدف صهیونیست ها قرار گرفت از هر نهاد و یا سازمانی دور بود و هیچ بهانه ای برای هدف قرار دادن آن وجود نداشت.

فرزند خردسال البحیصی خبرنگار شبکه العالم، در پیامی از تریبون این شبکه گفت: مادر بزرگ من چه کار کرده بود که او را کشتند؟ خداوند از اسرائیل انقام بگیرد.

خاطرنشان می شود که جنگنده های اسرائیلی منزل خانواده صالحه در منطقه دیر البلح در همسایگی اسراء البحیصی خبرنگار العالم را نیز هدف قرار دادند و این ساختمان 4 طبقه را با خاک یکسان کردند.

پربیننده ترین خبرها