عملیات طوفان الاقصی؛

لحظه به لحظه با شصت و نهمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ تعداد شهدای غزه به ۱۸۷۸۷ نفر رسید/ تشدید حملات مقاومت اسلامی عراق علیه پایگاه‌های آمریکا

لحظه به لحظه با شصت و نهمین روز حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ تعداد شهدای غزه به ۱۸۷۸۷ نفر رسید/ تشدید حملات مقاومت اسلامی عراق علیه پایگاه‌های آمریکا
پنج‌شنبه 23 آذر 1402 - 07:42

شصت ونهمین روز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی امروز (پنجشنبه) آغاز شده است که به رغم کشتار بیش از 18 هزار فلسطینی،‌ رژیم صهیونیستی به پشتوانه آمریکا همچنان درحال ادامه جنایتگری در غزه است در همین حال برنی سندرز سناتور آمریکایی در نامه‌ای به جو بایدن، رویکرد نظامی رژیم اسرائیل را "غیر اخلاقی" دانست و گفت متاسفانه در این قتل عام شریک هستیم.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش، برنی سندرز سناتور آمریکایی در نامه‌ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، رویکرد نظامی رژیم اسرائیل را "غیر اخلاقی" دانست و با انتقاد از بمباران و کشتار مردم غزه، گفت: این جنایتی است که با بمب‌های آمریکا و مالیات آمریکایی‌ها انجام می‌شود و متاسفانه در این قتل عام شریک هستیم.

سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت آمریکا بر تلفات انسانی جنگ اسرائیل علیه مردم غزه از جمله آوارگی دسته جمعی، افزایش تلفات و بمباران بی رویه تاکید کرد.

لیبراسیون: ادعاهای تل آویو در باره جنایت حماس، شایعه بود

پس از گذشت 2 ماه از عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهر ماه ( ۷ اکتبر)، روزنامه فرانسوی لیبراسیون تاکید کرد که ادعاهای تل‌آویو درباره وقوع جنایت‌های حماس در عملیات 7 اکتبر فقط برای جلب حمایت بین‌المللی بوده و هرگز اتفاق نیفتاده است.

لیبراسیون در گزارش تحقیقی خود به این نتیجه رسیده است که روایت‌های مطرح شده از سوی سازمان‌ها و مقامات اسرائیلی درباره "سر بریدن و سوزاندن جمعی کودکان و کشتن یک زن باردار اسرائیلی و بیرون کشیدن جنین او" در حمله ۷ اکتبر / ۱۵ مهر، از سوی حماس صحت ندارد و در میان افراد ربوده شده (به اسارت گرفته شده)‌ در حمله حماس، هیچ زن حامله‌ای وجود نداشت و در حمله ۷ اکتبر، سر هیچ کس بریده نشد.

این روزنامه فرانسوی تاکید کرد: ادعاهای اسرائیل درباره وقوع چنین اتفاقاتی با هدف همراه‌سازی افکار عمومی اسرائیل و بین‌الملل برای انتقام خشن از غزه بود.

ادامه درگیری مسلحانه در جنین

منابع محلی اعلام کردند که درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در میدان سینما در مرکز شهر جنین ازسرگرفته شده است.

این منابع تاکید کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیست با ۵ راکت دوش‌پرتاب خانه‌ای را در شرق جنین هدف قرار دادند.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که ۱۴۰۰ نظامی که بیشتر آن‌ها از نیروهای ذخیره هستند، دو روز است در عملیات نظامی علیه اردوگاه جنین مشارکت دارند.

از روز گذشته 8 فلسطینی در درگیری‌های جنین به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

جنگ غزه

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه ۱۵ مهر (۷ اکتبر ۲۰۲۳) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

رژیم اشغالگر به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها، آمبولانس ها، مدارس و پناهگاه ها با استفاده از بمب های ممنوعه را آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی پس از ارتکاب جنایات جنگی گسترده کشتار بی امان زنان و کودکان فلسطینی، سر انجام تحت تاثیر فشار افکار عمومی و بدون دست یافتن به هیچ یک از اهداف نظامی اعلام شده اش از جمله نابودی حماس و آزادسازی بی قید و شرط اسیران خود، از روز جمعه (۳ آذرماه) به آتش بس چهار روزه با حماس و توافق مبادله اسرا و ارسال کمک های انسانی به غزه تن داد. سپس این آتش بس با تلاش های میانجی گران از جمله قطر، مصر و آمریکا طی دو روز دیگر و بعد به صورت روزانه تمدید شد و در نهایت پس از 7 روز برقراری آتش بس موقت، این رژیم روز جمعه (10 آذر ماه) از ادامه آن سر باز زد.

علل شکست آتش‌بس در غزه

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس روز جمعه (۱۰ آذر ماه)‌ در باره علل شکست آتش‌بس در غزه به العالم گفت: شب پنجشنبه (9 آذر ماه) در ازای آزادی 30 اسیر فلسطینی از زندان های رژیم اسرائیل، 10 اسرائیلی از جمله 3 نفر که در اثر تجاوزات و بمباران صهیونیست ها به نوار غزه کشته شده بودند، آزاد شوند، اما رژیم صهیونیستی از تحویل گرفتن اجساد اسرا خودداری کرد.


* گزارش لحظه به لحظه العالم از شصت و نهمین روز حملات به غزه:

22:37 | فعال شدن آژیر هشدار در غلاف غزه

منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر هشدار در شهرک صهیونیست‌نشین «اوفکیم» و شهرک‌های دیگری در غلاف غزه خبر دادند.

22:24 | القسام: ۳۶ نظامی اسرائیلی را از پای درآوردیم

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس خبر داد که طی سه روز گذشته، موفق شده‌اند ۷۲ خودروی نظامی متعلق به رژیم صهیونیستی را منهدم کنند.

وی با اشاره به کشته شدن ۳۶ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر، گفت: نیروهای القسام، مقرها و اتاق‌های فرماندهی میدانی صهیونیستها را هدف قرار دادند و با موشک‌هایی با بُرد کوتاه و خمپاره، تجمع‌های نظامی آنان را نابود کردند.

22:02 | بیمارستان اسرائیلی سوروکا:

طی 24 ساعت گذشته 35 نظامی مجروح اسرائیلی به این بیمارستان منتقل شدند که حال 8 نفر از آنها وخیم است.

21:20 | سرایا القدس:

طی عملیاتی مشترک با گردان‌های القسام، نیروهای رژیم اشغالگر را که در خانه‌ای در منطقه الشجاعیه موضع گرفته بودند، هدف قرار دادیم که به کشته و زخمی شدن برخی از آنها منجرشد.

21:14 | گردان‌های القسام:

مبارزان‌مان توانستند نیروی پیاده‌نظام ارتش اشغالگر در منطقه الشجاعیه، با راکت ضدنفر هدف قرار دهند که به کشته و زخمی شدن تعدادی منجر شد.

۴ تانک "مرکاوا" را با راکت‌های "یاسین ۱۰۵" در بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف قرار دادیم.

مبارزان ما خودروهای زرهی رژیم اشغالگر در شهر غزه را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

21:00 | اسامه حمدان از رهبران حماس:

گردان‌های قسام به وعده خود برای تبدیل غزه به گورستان نیروهای اشغالگر عمل کرده است.

نتانیاهو و فرماندهان جنگی‌اش راهی جز اعلام شکست در تحقق اهداف‌شان ندارند.

اگر آمریکا می خواهد صداقت خود را نشان دهد باید پل هوایی به رژیم صهیونیستی که هر روز 60 هواپیما را از طریق آن اعزام می کند، متوقف کند.

رای 153 کشور به نفع توقف تجاوز صهیونیستی به غزه نشانه انزوای رژیم صهیونیستی در جامعه جهانی است.

از هر تلاشی برای توقف تجاوز و آزادی اسرایمان استقبال می‌کنیم.

20:56 | نظامیان اسرائیلی پس از ورود به یکی از مساجد اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، این مکان مقدس را هتک حرمت کردند.

فیلم

فیلم

20:51 | نظرسنجی؛ حمایت قاطع فلسطینی‌ها از حماس

یافته‌های نظرسنجی‌ها در میان فلسطینی‌ها نشان می‌دهد که با ادامه تجاوز ویرانگر رژیم اشغالگر به نوار غزه، حمایت‌ها از گروه مقاومت حماس افزایش یافته است.

نظرسنجی مرکز تحقیقات سیاسی و نظرسنجی فلسطین از فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری نشان می‌دهد که ۷۲ درصد یعنی سه‌چهارم فلسطینیان از جنبش حماس حمایت می‌کنند و معتقدند که حماس در حمله علیه رژیم صهیونیستی در ۷ اکتبر گذشته درست عمل کرده است. (جزئیات بیشتر)

20:26 | زخمی شدن فرمانده گردان 12 در تیپ گولانی در غزه

شبکه 12 تلویزیون رژیم اشغالگر از زخمی شدن فرمانده گردان 12 در تیپ گولانی در درگیری‌ها در جنوب غزه خبر داد.

19:39 | ارتش اشغالگر: یک افسر و 7 سرباز اسرائیلی امروز در غزه به شدت زخمی شدند

ارتش اشغالگر اعتراف کرد که یک افسر و 7 سرباز اسرائیلی که 4 نفر از آنها از تیپ گولانی هستند، امروز در درگیری‌ها در باریکه غزه به شدت مجروح شدند و حال آنها وخیم است.

19:33 | گفتگو جالب العالم با خبرنگار لبنانی که به طور مستقیم تهدید به ترور شد

اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پس از شهادت دو خبرنگار المیادین در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، در شبکه های اجتماعی خطاب به علی شعیب خبرنگار المیادین گفت: علی شعیب هدف بعدی تو هستی!

خبرنگار العالم در جنوب لبنان در این خصوص با علی شعیب خبرنگار المیادین گفتگو کرد.

فیلم

18:54 | گردان‌های قسام:

3 خودروی نظامی ارتش اشغالگر را در محله الشجاعیه در شرق غزه با راکت‌های یاسین 105 هدف قرار دادیم.

18:50 | تظاهرات حامیان فلسطین در فروشگاه‌های زارا در استرالیا

فعالان در حمایت از غزه در شعبه زارا در ملبورن استرالیا با پوشیدن چفیه فلسطینی و حمل کردن کفن‌های نمادین اعتراض کردند.

فیلم

18:26 | حزب الله لبنان:

تجمع نظامیان دشمن اسرائیل در قلعه هونین در الجلیل در اراضی اشغالی را هدف قرار دادیم.

17:57 | سرايا القدس:

یک نفربر نظامی اسرائیلی و یک تانک مرکاوا را با راکت‌های تاندوم در محله الزیتون در شرق غزه هدف قرار دادیم.

17:42 | الجزیره: انصارالله یک کشتی عازم اسرائیل را توقیف کرد

شبکه الجزیره به نقل از یک منبع یمنی خبر داد که نیروهای انصارالله یک کشتی باربری را که عازم رژیم صهیونیستی بود، توقیف کردند.

این منبع همچنین مدعی شد که کشتی توقیف شده در حال هدایت به سمت بندر یمن است. این در حالی است که منابع رسمی یمن هنوز صحت این ادعا را تأیید نکرده‌اند.

17:41 | سازمان پزشکان بدون مرز:

مردم جنین به دلیل آنکه نمی‌توانند خود را به بیمارستان‌ها برسانند، جان خود را از دست می دهند.

نظامیان صهیونیست با محاصره بیمارستان‌ها در جنین از انتقال مجروحان به بیمارستان جلوگیری می‌کنند.

17:37 | شهادت 12 فلسطینی در جنین از ابتدای حملات ارتش اشغالگر

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از آغاز حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین، 12 فلسطینی در جنین به شهادت رسیدند، ده‌ها نفر مجروح و صدها نفر دیگر بازداشت شدند.

نظامیان ارتش اشغالگر از روز سه شنبه گذشته شهر و اردوگاه جنین را هدف حملات گسترده موشکی و پهپادی قرار دادند. این منطقه را تحت محاصره درآوردند و تعدادی از منازل را منفجر کردند و برق را از این منطقه قطع کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین با محاصره بیمارستانها از انتقال مجروحان به بیمارستان جلوگیری کردند.

منابع خبری ساعاتی پیش از عقب نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از جنین خبر دادند.

17:18 | گزارش العالم؛ مقاومت نه تنها سربازان اشغالگر بلکه افسران را نیز هدف قرار می‌دهد

نه تنها سربازان رژیم اشغالگر بلکه افسران آن نیز در تیررس حملات مقاومت فلسطین هستند و رژیم اشغالگر نیز کشته شدن فرمانده گردان 13 در تیپ گولانی و ۷ افسر در کمین مبارزان فلسطینی را تایید کرد.

احمد سهمود خبرنگار العالم در باریکه غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همچنین اخیرا کشته شدن یک افسر ارتش در جریان نبردها در استان خان‌یونس، که شاهد درگیری‌های بسیار شدید و خشونت‌آمیز است، را اعلام کرد. (جزئیات بیشتر)

17:02 | تصویر جوان 17 ساله فلسطینی که ساعاتی پیش به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در جنین به شهادت رسید.

16:46 | شمار شهدای غزه به 18 هزار و 787 نفر رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از ابتدای حملات تجاوزکارانه اسرائیل به باریکه غزه تاکنون آمار قربانیان فلسطینی به 18787 شهید و 50897 مجروح افزایش یافت.

16:41 | عملیات مشترک القسام و سرایا القدس در خانیونس

رزمندگان گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس تجمع نیروهای دشمن در شرق خانیونس را با خمپاره سنگین هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند که باعث شد بالگردهای دشمن برای انتقال مجروحان این حمله راهی منطقه شوند.

16:35 | حزب الله لبنان:

مبارزان ما پایگاه اسرائیلی یفتاح و تجمعات نظامیان صهیونیست و ادوات ارتش اشغالگر در اطراف این پایگاه را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

16:10 | کشته شدن 10 نظامی صهیونیست در الشجاعیه

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان ما امروز نیروهای پیاده نظام اسرائیلی در محله الشجاعیه در غزه را با بمب و مواد منفجره هدف قرار دادند.

در این عملیات دستکم 10 نظامی اعم از افسر و سرباز به هلاکت رسیدند.

القسام همچنین از هدف قرار دادن 2 تانک اسرائیلی با راکت‌های یاسین 105 در جنوب شرق خانیونس خبر داد.

16:02 | حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای از حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی واقع در جنوب الحسکه و اصابت مستقیم آن خبر داد.

15:56 | مجروح شدن 36 اسرائیلی در 24 ساعت گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته در نبردهای باریکه غزه 36 نظامی اسرائیلی مجروح شدند.

15:52 | شهادت یک فلسطینی در جنین

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یک فلسطنی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در جنین واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید.

شبکه عبری زبان کان صبح امروز پنجشنبه اعلام کرد که 1400 نظامی که بیشتر آن‌ها از نیروهای ذخیره هستند، دو روز است در عملیات نظامی علیه اردوگاه جنین مشارکت دارند.

از روز گذشته 8 فلسطینی در درگیری‌های جنین به شهادت رسیده و شمار زیادی هم زخمی شدند.

14:55 | گزارش العالم؛ شمارش معکوس انتخابات شوراهای استانی موصل

شهر موصل مرکز استان نینوا برای برگزاری چهارمین روبداد انتخاباتی در چارچوب انتخابات شورای استانی در عراق آماده می شود.

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در عراق، با آغاز شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات شوراهای استانی در عراق که در 18 دسامبر جاری برگزار می شود، شهر موصل خود را برای برگزاری انتخابات محلی آماده می کند. مجموعا 30 فهرست و 8 نفر مستقل و 6 "نامزد اقلیت ها" و 10 ائتلاف و 12 حزب خود را برای شرکت در این انتخابات آماده می کنند. (جزئیات بیشتر)

14:53 | تداوم محاصره جنین؛پیکرهای شهدا همچنان در سردخانه‌ها هستند

تداوم محاصره اردوگاه جنین در کرانه باختری فلسطین،‌ از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی، مانع از تشییع پیکرهای شهدای فلسطینی شده است.

خبرنگار تلویزیون العالم در جنین گزارش داد، حملات رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین ادامه دارد و به نظر نمی‌رسد که نیروهایش قصد خروج از آن را داشته باشند. آنطور که رسانه‌های عبری می‌گویند هدف از این تجاورگری نابودی مقاومت در جنین است. (جزئیات بیشتر)

14:35 | هشدار گزیده شدن مجدد فلسطینیان از مارهای سوراخ صلح آمریکایی

تحلیلگر برجسته جهان عرب، تلاش‌های آمریکا و برخی رژیم‌های عربی را برای فعال‌سازی دوباره به اصطلاح "راه‌حل دو دولت" به عنوان راه برون‌رفت از جنگ غزه، گامی برای مصادره پیروزی ملت فلسطین در نوار غزه ارزیابی و تأکید کرد که این راهکار صرفا برای نجات رژیم اشغالگر و همزمان پروژه صهیونیستی از فروپاشی است. (جزئیات بیشتر)

14:10 | فلسطین الیوم: بیش از 70 دستگاه خودرو و بولدوزر نظامی رژیم اشغالگر وارد جنین در کرانه باختری فلسطین شده و در حال تخریب زیرساخت های این شهر هستند.

14:09 | فلسطین الیوم: در حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به خانیونس در جنوب غزه، بیش از 13 فلسطینی شهید و ده ها نفر مجروح شدند.

14:07 | فلسطین الیوم : شهدای حمله رژیم صهیونیستی به غزه به 18 هزار 608 نفر رسیده است و این رژیم همچنان به بازداشت و شکنجه شهروندان ادامه می دهد.

14:00 | حزب الله صحنه‌هایی از هدف قرار دادن پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

فیلم

13:49 | طرفداران تیم فوتبال الاهلی لیبی در حمایت از مقاومت فلسطین و غزه و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، تصویری از ابو عبیده سخنگوی گردان‌های قسام را روی سکوها به نمایش گذاشتند.

فیلم

13:47 | بلایی که صهیونیست‌های اشغالگر بر سر شهرهای فلسطینی در کرانه باختری آورده اند

رژیم صهیونیستی علاوه بر کشتار فلسطینیان، زیرساخت ها، ساختمان های مسکونی و شهرهای آنان را در کرانه باختری تخریب و ویران می کند.

این وضعیتی است که صبح امروز (پنجشنبه) بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی شهرک سیله الحارثیه در غرب جنین به وجود آوردند. (جزئیات بیشتر)

فیلم

13:08 | فلسطین الیوم: تهران به مناسبت سالگرد تشکیل حماس، دیوارنگاره هایی را در میدان ولی عصر و میدان فلسطین با شعار جهاد عزت اسلام است، رونمایی کرد.

13:04 | قسام 8 دستگاه تانک و نفربر رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

نیروهای شاخه نظامی حماس اعلام کرد که 8 دستگاه تانک و نفربر نظامی رژیم صهیونیستی را در غزه با راکت یاسین 105 هدف قرار دادند. (جزئیات بیشتر)

12:45 | افشای دروغ رژیم صهیونیستی درباره تلاش برای به حداقل رساندن آسیب شهروندان عادی / گزارش "سی ان ان" از استفاده رژیم صهیونستی از بمب های کودن و افزایش تلفات در غزه

شبکه "سی ان ان" آمریکا فاش کرد که طبق مطالعات و بررسی های جدید سازمان جاسوسی این کشور نیمی از بمب هایی که رژیم صهیونیستی بر سر غزه ریخته است، بمب های هدایت ناپذیر موسوم به "بمب های کودن" بوده اند. (جزئیات بیشتر)

11:12 | فلسطین الیوم از تشدید حملات توپخانه ای رژیم اشغالگر به شرق و جنوب شهر دیر البلح در مرکز غزه خبر داد.

11:11 | فلسطین الیوم : سی ان ان به نقل از دفتر مدیر سازمان جاسوسی آمریکا گزارش داد که 29 هزار بمب هدایت ناپذیر روی غزه ریخته شده است که باعث افزایش شدید آمار قربانیان غیر نظامی شده است.

11:10 | خبرگزاری فلسطینی شهاب: تصاویر حمله به مسجد المصباح المنیر در جبالیا در شمال غزه و تخریب کامل این مسجد، در این حمله به تعدادی از منازل مجاور مسجد هم خساراتی وارد شده است.

11:06 | ویدیویی از هتک حرمت مساجد در جنین از سوی صهیونست ها

نظامیان رژیم صهیونیستی در اقدامی تحقیر آمیز، با پخش وردهای تلمودی از بلندگوی مساجد شهر جنین در کرانه باختری فلسطین به هتک حرمت امکان عبادی مسلمانان این منطقه مبادرت کردند.

بنابر این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی در هتک حرمتی آشکار اقدام به انتشار ویدیوهایی کردند که در آنها وردهای تلمودی از بلندگوهای مساجد شهر جنین در کرانه باختری فلسطین پخش می شود. (جزئیات بیشتر)

فیلم

10:37 | فراخوان جوانان فلسطینی برای نماز جمعه در مسجدالاقصی

جوانان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی برای ادای نماز جمعه فردا در مسجد الاقصی فراخوان دادند.

بنابر گزارش القدس البوصله، برخی جوانان از داخل اراضی اشغالی برای ادای نماز جمعه فردا در مسجد الاقصی فراخوان دادند، این فراخوان به رغم فشارهای بی سابقه و بی امان رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی (15 مهر ماه/ 7 اکتبر) تا کنون صورت گرفته است. (جزئیات بیشتر)

10:24 | فلسطین الیوم: بلدوزهای رژیم اشغالگر بخش هایی از گورستان الفالوجا در شمال غزه را تخریب کردند

10:23 | خبرگزاری فلسطینی شهاب: تصاویر غم انگیز از تشییع پیکر ده ها شهید که در حملات جنگنده های رژیم اشغالگر به منازل غیر نظامیان در رفح در جنوب غزه به شهادت رسیده اند.

10:19 | فلسطین الیوم : رژیم صهیونستی یک مجتمع مسکونی در اردوگاه جبالیا در شمال غزه را به طور کامل ویران کرد. تا کنون آمار دقیقی از قربانیان به دست نیامده اما امار شهدا و مجروحان بسیار بالاست.

10:19 | فلسطین الیوم: آمار تلفات ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی تا امروز به 116 نفر رسیده است.

10:08 | کاخ سفید بر احتمال وجود اسرای اسرائیلی در تونل هایی که تل آویو به آب بسته تاکید کرد

هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا احتمال وجود اسرای اسرائیلی در تونل های غزه که این رژیم آنها را به آب دریا بسته، دور از انتظار ندانست. (جزئیات بیشتر)

10:00 | عاقبت حمایت بی حدوحصر از جنایتکاران؛ بایدن مضحکه دست مقامات صهیونیست (جزئیات بیشتر)

09:38 | صهیونیست‌ها در سومین روز از عملیات نظامی در جنین واقع در کرانه باختری فلسطین، چند منزل مسکونی فلسطینیان را منفجر کردند.

فیلم

09:36 | حملات همزمان توپخانه ای و هوایی شدید ارتش رژیم صهیونیستی به شرق خان یونس در جنوب نوار غزه

09:34 | حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنین

ارتش رژیم صهیونیستی با پهپاد منطقه‌ای را در خیابان مهیوب در اطراف اردوگاه جنین در کرانه باختری فلسین هدف قرار داد./ الجزیره

09:32 | صهیونیست‌ها در جریان یورش به جنین خانه‌ای دیگر را در این منطقه منفجر کردند.

فیلم

09:31 | درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهرک رمانه در غرب جنین واقع در کرانه باختری فلسطین

فیلم

09:30 | لحظه انفجار بمب در مسیر خودروهای زرهی اشغالگران اسرائیلی در اردوگاه عین السلطان در شهر اریحا

اریحا

09:18 | گزارشی از تحولات میدانی شصت و هشتمین روز جنگ غزه، از فلسطین تا لبنان

نیروهای رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) در شصت و هشتمین روز جنگ غزه از محورهای مختلف با گروه‌های مبارز فلسطینی درگیر شدند که شدیدترین گزارش‌ها در الشجاعیه و خان‌یونس گزارش شده که تلفات سنگینی در میان نظامیان و تجهیزات این رژیم بر جای گذاشته است.

به گزارش العالم، طی شبانه‌روز گذشته، رژیم اشغالگر ۱۶ مورد جنایت و نسل‌کشی در مناطق مختلف نوار غزه مرتکب شد. (جزئیات بیشتر)

08:30 | فلسطین الیوم: تصویر افسری که ارتش صهیونیستی کشته شدن وی را در درگیری های جاری با مقاومت فلسطین در جنوب غزه تأیید کرد.

08:29 | درگیری مسلحانه در جنین ادامه دارد

منابع محلی اعلام کردند که درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در میدان سینما در مرکز شهر جنین واقع در کرانه باختری فلسطین ازسرگرفته شده است. (جزئیات بیشتر)

07:54 | کارکنان کاخ سفید با برپایی تظاهراتی از بایدن خواستند فورا برای آتش‌بس در غزه اقدام کند.

07:53 | منابع عبری زبان اعلام کردند آژیر خطر در برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه به صدا درآمده است.

07:52 | لحظه هدف قرار دادن خانه‌ای در شرق جنین با راکت دوش‌پرتاب از سوی اشغالگران صهیونیست

فیلم

07:50 | فلسطین الیوم: ارتش رژیم اشغالگر از کشده شدن یک افسر این رژیم از یگان زرهی در درگیری های جنوب غزه خبر داد

07:48 | فلسطین الیوم : فریاد و شادی طرفداران فلسطین هنگام پایین آوردن پرچم رژیم صهیونیستی در مقابل مقر سازمان ملل در اثنای برگزاری جلسه فوق العاده برای آتش بس در غزه

فیلم

07:10 | وضعیت سخت و ناگوار آوارگان فلسطینی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه پس از بارش‌های اخیر

غز۸ه

خبر تکمیل می شود

پربیننده ترین خبرها