مقام سابق نیروی هوایی:

پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس حق مشروع ملت یمن است

شنبه 23 دی 1402 - 19:37

سخنگوی سابق نیروی هوایی یمن گفت که مردم یمن آمادگی کامل برای پاسخگویی به تجاوزات آمریکا و انگلستان را دارند و این پاسخ یک حق مشروع و تضمین شده در قوانین و کنوانسیون های بین المللی است.

العالم – یمن

سرلشکر عبدالله الجفری سخنگوی سابق نیروی هوایی یمن در گفت و گو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ان شاء الله پاسخ به دشمن بسیار قدرتمند خواهد بود، ما منتظر ساعت صفر و چراغ سبز رهبری انقلابی و نظامی هستیم.

وی با بیان این که مردم یمن در این زمینه کاملا آماده اند، خاطرنشان کرد، تظاهرات میلیونی مردم یمن نوعی همه پرسی است که در آن مردم به رهبر انقلاب اجازه دادند تا تصمیمات لازم برای دادن پاسخی ویرانگر به نیروهای آمریکایی، ناوگان و کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا که مردم یمن را هدف قرار دادند و حاکمیت این کشور را نقض کردند، اتخاذ نماید.

الجفری ادامه داد: تجاوز آمریکا یه یمن جنایت علیه ارزش‌های اخلاقی، قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی تلقی می‌شود لذا پاسخ به آن، حق مشروعی است که در همه ادیان آسمانی به آن تاکید شده است.

وی تاکید کرد: امروز یک ارتش ملی واقعی داریم که مجهز به ایمان و دکترین جنگی و سطح بالایی از هوشیاری و آمادگی رزمی است و سلاح های راهبردی داریم که ما را قادر می سازد منافع استراتژیک و اقتصادی و پایگاه های نظامی آمریکا را که به یمن تعدی کردند، هدف قرار دهیم. لذا ما انتقام خون شهدای این حمله را خواهیم گرفت.

پربیننده ترین خبرها