خیزش دانشجویان آمریکا در حمایت غزه نتانیاهو و کابینه اش را بهت زده کرد!

جمعه 7 ارديبهشت 1403 - 17:12

گسترش تظاهرات دانشجویی در دانشگاه های آمریکا در حمایت از مظلومان فلسطینی در غزه، موجب بهت زدگی نخست وزیر رژیم اشغالگر و شماری از وزرای کابینه اش شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه تلویزیونی «العالم» در قدس گزارش داد که این تظاهرات اعتراضی دانشجویان دانشگاههای آمریکا موجب شد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر، با صدور بیانیه ای دانشجویان را محکوم و در عین حال ادعا کند که تظاهرات آنها یهودی ستیزی محسوب می شود.

نتانیاهو در بیانیه ای سراسر خشم گفته است: "آنچه در دانشگاه های آمریکا اتفاق می افتد وحشتناک است. گروه های یهودی ستیز کنترل دانشگاه های برتر آمریکا را در دست گرفته اند .این غیرقابل قبول است و باید متوقف شود."

در همین حال گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در پایگاه اجتماعی ایکس نوشت : تظاهرات دانشجویان آمریکا نه تنها یهودی ستیزی است بلکه تشویق و حمایت از تروریسم نیز به شمار می رود.

گالانت از مسوولان آمریکایی خواسته که با ورود به موضوع مانع ادامه خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان شوند.

از سوی دیگر بن گویر وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی نیز به تظاهرات دانشجویان آمریکایی واکنش نشان داده و مدعی شده است: یهودیان ساکن آمریکا و اروپا و مناطق مختلف جهان از یهودی ستیزی رنج می برند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که دانشگاههای بزرگ و برتر امریکا از چند روز گذشته شاهد برگزاری بزرگترین تجمع‌های ضد صهیونیستی در دفاع از مردم باریکه غزه بوده اند.

پربیننده ترین خبرها