نماینده مجارستانی پرچم صهیونیستها را آتش زد

نماینده مجارستانی پرچم صهیونیستها را آتش زد
دوشنبه 27 آذر 1391 - 09:41

نماینده پارلمان مجارستان در حمایت از مردم فلسطین پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت احارونت" در گزارشی نوشت: "بالچ لیندهاردت نماینده پارلمان مجارستان در تظاهرات گسترده ای در حمایت از مردم فلسطین، پرچم اسرائیل را به آتش کشید و این اقدام وی با تشویق گسترده و فراوان شرکت کنندگان در تظاهرات مواجه گردید و در تأیید این اقدام، شعارهای ضد اسرائیلی سر داده شد".
این روزنامه افزود، به دنبال اقدام این نماینده 37 ساله پارلمان مجارستان، نیروهای امنیتی آن کشور وی را در این باره مورد بازجویی قرار داده و سپس آزاد کردند.
پس از حمله اخیر رژیم اشغالگر قدس به غزه که به شهادت بیش از 170 فلسطینی از جمله ده‌ها کودک، زن و سالخورده انجامید، گرایشات ضد صهیونیستی در کشورهای مختلف افزایش یافته است.
این اقدام نماینده مجارستانی باعث نگرانی شدید مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ به طوری که رئیس این رژیم  در دیدار با رئیس جمهور مجارستان، مراتب نگرانی شدید خود را اعلام کرد.
یادآور می شود سیاست های افراطی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ماههای اخیر، نگرانی مقامات سابق این رژیم به ویژه ایهود اولمرت نخست وزیر سابق آن رژیم را به همراه داشته است.
اولمرت هفته گذشته در گفتگو با کانال دوم تلویزیون این رژیم گفته بود: "من بر این باورم که اسرائیل به روش اشتباهی اداره می شود و ما باید تلاش هایمان را علیه سیاست های دولت که به یک مشکل بزرگ تبدیل شده، متمرکز کنیم".
مقامات رژیم اشغالگر با وجود اختلاف درباره امور داخلی آن رژیم، در زمینه اشغال هر چه بیشتر سرزمین فلسطین، آواره کردن ساکنان و صاحبان اصلی آن سرزمین، تضییع حقوق و کشتار فلسطینی ها و فراخواندن روز افزون صهیونیست ها از سراسر جهان برای اقامت در سرزمین های اشغالی فلسطین با یکدیگر اختلافی ندارند. بلکه اختلاف آنها فقط به اولویت بندی اهداف رژیم اشغالگر و روش اجرای این اهداف محدود می شود.

پربیننده ترین خبرها