انقلابيون بحرين به ميدان لؤلؤه بازمي گردند

انقلابيون بحرين به ميدان لؤلؤه بازمي گردند
چهارشنبه 13 دی 1391 - 10:49

منامه، العالم – رئيس جمعيت حقوق بشر جوانان بحرين، هدف از دعوت اخير براي برگزاري تجمع هاي مسالمت آميز را بازگشت مجدد به ميدان لؤلؤه به عنوان نماد انقلاب بحرين برشمرد.

"محمد عبدالمسقطي" روز چهارشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم، با اشاره به دومين سالگرد اعتراض هاي 14 فوريه اظهار داشت: نيروهاي امنيتي  تجمعات مسالمت آميز را با بمب هاي صوتي و گازهاي اشك آور، در همه مناطق به ويژه مناطق شمالي هدف قرار داده و با خشونت با مردم برخورد مي كنند.
وي با اشاره به افزايش فعاليت هاي جنبش اعتراضي مسالمت آميز براي دست يافتن به  خواسته هاي خود كه در دو سال اخیر در صدد تحقق آن هستند، خاطرنشان كرد: مقامات بحريني اعتراض ها را با خشونت  سركوب كرده و شهروندان را كشته و بناي ياد بود ميدان اللولوه را نيز تخريب كردند.
عبدالمسقطي با اشاره به اقدام رژيم بحرين در هدف قرار دادن زنان و حمله به منازل در طول دو سال گذشته، افزود: آزادي زندانيان سياسي يكي از مهم ترين شعارهايي است كه اعتراض كنندگان در طول اين دو سال سر داده اند، اما رژيم تمايلي براي آزادي فعالان سياسي كه با اتهام هاي دروغين در حبس هستند، از خود نشان نداده است.
رئيس جمعيت حقوق بشر جوانان بحرين، با توجه به نبود دلايل و شواهد كافي، اتهامات فعالان سياسي را نادرست و دروغين نامید  و شكنجۀ فعالان حقوقي و رهبران مخالف در زندان را تقبيح كرد.
عبدالمسقطي با اشاره به برگزاري جلسه اخير دادگاه تجديد نظر و موكول شدن رسيدگي به پرونده رهبران و فعالان برجسته در روز هفتم ژانويه آتي گفت: رژيم آل خليفه حكم نهايي براي آنان را صادر خواهد كرد، اما مردم انقلابي اين مسئله را نخواهند پذيرفت و زنداني كردن فعالان سياسي را اقدامي از سوي رژيم براي گروگان گرفتن اين فعالان و تسويه حساب هاي سياسي مي دانند.
1/1-
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها