راهپیمایی در بحرین به جای تماشای فوتبال

راهپیمایی در بحرین به جای تماشای فوتبال
شنبه 23 دی 1391 - 17:17

منامه، العالم - در ادامۀ تظاهرات مسالمت آمیز علیه رژیم آل خلیفه، گروهی از مردم بحرین به سمت ورزشگاهی که مسابقات جام شورای همکاری خلیج فارس در آن برگزار می شود، راهپیمایی می کنند.

"محمد جاسم العکری" فعال بحرینی در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: امروز (شنبه) بخشی از تظاهرات در منامه برگزار می شود و تظاهرات دیگری هم به سمت ورزشگاه محل انجام مسابقات بیست و یکمین دوره مسابقات فوتبال جام شورای همکاری خلیج فارس انجام خواهد شد.
العکری ادامه داد: چند راهپیمایی نیز از سوی جمعیت ها و تشکل های سیاسی به منظور اعلام همبستگی با شخصیت های زندانی برپا می شود؛ و مردم با حضور در آن برای رسیدن به دموکراسی، آزادی زندانیان، رفع دیکتاتوری ودستیابی به آزادی شعارهایی سر می دهند.     
به گفتۀ العکری، این تظاهرات به طور حتم با سرکوب، خشونت و مداخلۀ نیروهای وزارت کشور بحرین - که در آمریکا و انگلیس آموزش دیده اند- و نیز نیروهای آل سعود مواجه خواهد شد.  
وی در پاسخ به سوالی پیرامون اعلام ممنوعیت تظاهرات از سوی رژیم آل خلیفه، گفت: اگر قانون از سوی دیکتاتور صادر شده باشد، به آن اهمیت نمی دهیم؛ اما اگر از سوی سازمان های جهانی صادر شده باشد به آن پایبند خواهیم بود.
شهرهای مختلف بحرین همچنان شاهد برگزاری تظاهرات علیه احکام ظالمانه ضد رهبران انقلاب و ادامه سرکوب و بازداشت ها است. این راهپیمایی ها در راستای آمادگی به منظور برگزاری تظاهرات بزرگ در منامه تحت عنوان جمعه "کرامت و پایبندی به اهداف انقلاب بحرین" صورت می گیرد.
تظاهرکنندگان، سرنگونی رژیم آل خلیفه و آزادی زندانیان را خواستار شده و بر ادامه حرکت مسالمت آمیز مردمی تا تحقق خواسته های انقلاب تاکید کردند.
یادآور می شود، سومین و آخرین مرحله از مسابقات فوتبال موسوم به جام شورای همکاری خلیج فارس، امروز با برگزاری رقابتی میان تیم های عراق و یمن از سر گرفته می شود.
MKH-12-13:39
 
 

پربیننده ترین خبرها