باراک: ایران هسته ای بزرگترین تهدید است

باراک: ایران هسته ای بزرگترین تهدید است
دوشنبه 14 اسفند 1391 - 14:15

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان نشست بزرگترین لابی صهیونیست ها در واشنگتن، ایران هسته ای را بزرگترین خطر برای اسرائیل دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ایهود باراک در سخنان خود در این اجلاس تاکید کرد که تمام گزینه ها باید برای مقابله با ایران روی میز باقی بماند.
سایت شبکه خبری روسیا الیوم در این باره نوشت: به ادعای باراک، ایران نمی خواهد از ساخت سلاح هسته ای دست بردارد (!) و تلاش ایران برای دستیابی به سلاح های هسته ای چالش و تهدیدی بزرگ برای اسرائیل است.
وزیر جنگ رژیم اشغالگر که ظاهرا مانند سایر صهیونیست ها از پیشرفت مذاکرات هسته ای نگران به نظر می رسد، امروز (دوشنبه) در نشست آیپک مدعی شد که اسرائیل هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح های هسته ای را نمی دهد!
اجلاس آیپاک سالیانه در واشنگتن برگزار می شود و در راس برنامه های آن، مسائل مربوط به ایران بررسی می شود. قرار است کنگره آمریکا، امسال قطعنامه ای را به امضا برساند که طی آن، باراک اوباما موظف می شود تا اسرائیل را در برابر هرگونه اقدامی علیه ایران حمایت کند.

گفتنی است که هم زمان بر برگزاری این اجلاس صدها نفر در مخالفت با آیپاک در واشنگتن دست به تظاهرات زده اند. معترضین معتقدند که این اجلاس چیزی جز ضرر برای خاورمیانه و ایالت متحده آمریکا به دنبال ندارد.

پربیننده ترین خبرها