حمله صهیونیستها به خیمه های فلسطینی

حمله صهیونیستها به خیمه های فلسطینی
يکشنبه 4 فروردين 1392 - 18:30

نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به خیمه هایی که از سه روز پیش توسط فعالان در اعتراض به شهرک سازی اشغالگران برپا شده بود، شماری از فعالان را بازداشت و خیمه ها را تخریب کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) با حمله به فعالان فلسطینی و خارجی مقابل شهرک "معالیه ادومیم" خیمه های آنان را تخریب کرده و شماری را بازداشت کردند. "مصطفی البرغوثی" عضو شورای قانونگذاری فلسطین نیز از جمله بازداشت شدگان است.
"مصطفی  البرغوثی " دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین در تماسی تلفنی از مرکز پلیس صهیونیست ها در شهرک معالیه ادومیم، اقدام نیروهای صهیونیست در حمله به این خیمه ها و بازداشت فعالان را جنایت دیگری از سوی رژیم اشغالگر قدس دانست و تأکید کرد: این اقدامات هرگز فعالان را از ادامه مبارزه علیه این رژیم بازنخواهد داشت.
البرغوثی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی، هنگام حضور باراک اوباما رئیس جمهور امریکا در سرزمین های اشغالی از بیم رسوایی نزد افکار عمومی از حمله به این خیمه ها خودداری کرد و اقدام جنایتکارانه خود را تا پایان سفر وی به تعویق انداخت.
"احمد عساف" سخنگوی رسمی جنبش فتح نیز اظهار داشت: اقدام نیروهای رژیم صهیونیستی در تخریب خیمه های مذکور پایان مبارزه نخواهد بود. بلکه به سرآغازی برای گشوده شدن باب آزادی و استقلال برای ملت ما تبدیل خواهد شد. زیرا ما به مبارزه مان تا پایان اشغالگری صهیونیست ها و برپایی کشور مستقل فلسطین، فارغ از هزینه های آن ادامه خواهیم داد.

پربیننده ترین خبرها