حمایت فلسطینی ها درباریکه غزه از سوریه

حمایت فلسطینی ها درباریکه غزه از سوریه
پنج‌شنبه 19 ارديبهشت 1392 - 08:37

العالم - به دنبال تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه ، فلسطینی های ساکن جنوب غزه با برگزاری تجمع همبستگی خود را با مردم سوریه اعلام کردند.

به گزارش پايگاه شبكه خبري العالم ، شركت كنندگان دراين راه پيمايي در شهر خان يونس درجنوب باريكه غزه ، تهاجم اخير جنگنده هاي رژيم اسرائيل به خاك سوريه را محكوم و با ملت سوريه در برابر اين تجاوزها اعلام همبستگي كردند.

شركت كنندگان دراين راه پيمايي كه به دعوت جبهه خلق براي آزادي فلسطين برگزار شد ، پرچم هاي سوريه و عكس هايي از سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان در دست داشتند.

فلسطيني ها همچنين پارچه نوشته هايي دردست داشتند كه در آن از اتحاديه عرب به علت حمايت از مواضع اسرائيل در قبال بحران سوريه انتقاد كردند.

راه پيمايان فلسطيني ، امت اسلامي را به اتخاذ موضع يكپارچه و جدي درقبال تجاوز اسرائيل به سوريه دعوت كردند و شعارهايي در مخالفت با تجاوزگري اسرائيل به سوريه و حمايت از اين كشور در مقابله با تجاوزگري رژيم صهیونیستی سر دادند.

تظاهركنندگان فلسطيني اعلام كردند حمله اسرائيل ، نشان دهنده اجراي خواسته عرب ها از آمريكا براي دخالت در سوريه است، اين جنايت نفعي براي رژيم اسرائيل نخواهد داشت و سوريه همچنان پايدار و مقاوم خواهد ماند.

فلسطيني ها از ارتش سوريه خواستند كه در پاسخ به تجاوز اسرائيل به خاك اين كشور و حمله جنگنده هاي رژيم اسرائيل به نزديكي دمشق ، تل آويو را هدف حمله قرار دهد.

پربیننده ترین خبرها