اسرائیل، هواپیمای بدون سرنشین خود را ساقط کرد

اسرائیل، هواپیمای بدون سرنشین خود را ساقط کرد
يکشنبه 22 ارديبهشت 1392 - 12:34

یک هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی به علت نقص فنی توسط نیروی هوایی این رژیم سرنگون شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین از نوع "شووال" را به علت نقص فنی و ناتوانی در ادامه مأموریتش سرنگون کرده و جستجو برای یافتن بقایای آن در دریا ادامه دارد.


ارتش رژیم اشغالگر همچنین اعلام کرد: هواپیمای بدون سرنشین مذکور با هدف انجام یک مأموریت امنیتی پرواز کرده بود و در هنگام پرواز در نزدیکی سواحل تل اویو، مشخص شد که با مشکل فنی مواجه شده است. به همین دلیل نیروی هوایی تصمیم به سرنگونی فوری آن گرفت و از رسیدن آن به خشکی جلوگیری شد و این امر سؤالاتی را درباره ماهیت مأموریت این هواپیما به وجود آورد.


سایت روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این باره نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی در طول شب با شلیک گلوله های منور درصدد یافتن بقایای این هواپیمای بدون سرنشین سرنگون شده بود و پس از این اقدام، آسمان تل آویو و مناطق مرکزی سرزمین های اشغالی صحنۀ پروازهای مکرر و متعدد هواپیماها بود.


یادآور می شود هواپیمای بدون سرنشین شووال از پیشرفته ترین هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی است که اخیرا آن را به خدمت گرفته و با هدف استفاده از آن در خارج از اراضی اشغالی، اقدام به نصب تجهیزات جاسوسی بر روی آن کرده است. شووال دارای رادار پر قدرتی است که شعاع آن به ترکیه، قبرس و مصر می رسد.

پربیننده ترین خبرها