حرکت نظاميان اسراييل بسوي مرز لبنان؛

حمله اشغالگران به ساکنان مارون الراس

حمله اشغالگران به ساکنان مارون الراس
يکشنبه 25 ارديبهشت 1390 - 12:06

در پي افزايش شمار تظاهر کنندگان در شصت و سومين سالروز نکبت (اشغال فلسطين) در منطقه مرزي مارون الراس ، خودروهاي نظامي رژيم صهيونيستي به سمت مرزهاي لبنان حرکت کردند و پنج شهروند لبناني را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به گزارش روز يکشنبه خبرنگار شبکه خبري العالم، نظاميان رژيم صهيونيستي با تيراندازي به تجمع کنندگان در روستاي مارون الراس پنج نفر را به شهادت رسانده و ده ها نفر ديگر را زخمي کردند.
بنابر اين گزارش یکی از زخمی شدگان یک شهروند زن لبنانی به نام زاهيه کرنيب است که به ضرب گلوله نظاميان رژيم صهيونيستي در روستاي لبناني مارون الراس زخمي شد.
نيروهاي اشغالگر درتلاشند به منطقه راس العامود در قدس اشغالي نيز يورش ببرند.
در پي ورود تظاهر کنندگان فلسطيني به روستاي مجدل شمس در جولان اشغالي ، نظاميان رژيم صهيونيستي اين روستا را نيز محاصره کردند.
در درگيري نظاميان رژيم صهيونيستي با فلسطيني ها در منطقه حائل در جنوب شهر قلقيليا نيز شماري از فلسطيني ها زخمي شدند.
نظاميان رژيم صهيونيستي در درگيري با تظاهر کنندگان فلسطيني در مرکز شهر الخليل نيز 14 فلسطيني را زخمي کردند.

حمله خمپاره اي به فلسطينيان

نيروهاي صهيونيستي اندکي قبل از ظهر امروز (يکشنبه) چندين گلوله خمپاره و گلوله جنگي به سوي شرکت کنندگان در راهپيمايي بازگشت در نزديکي بيت حانون واقع در شمال نوار غزه شليک کردند.
سخنگوي کميته عالي خدمات رساني و فوريت هاي پزشکي در اين باره خاطرنشان کرد: نظاميان صهيونيست شرکت کنندگان در تظاهرات بازگشت در نزديکي گذرگاه رفح را زير آتش سنگين خود گرفتند که در پي اين جنايت 50 تن از جمله 16 کودک زخمي شدند.
به گزارش به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین "ادهم ابوسلميه" گفت: اشغالگران صهيونيست 5 گلوله خمپاره به سوي تظاهرات کنندگان شليک کردند که در پي اين جنايت تعدادي از آنان زخمي شدند و آمبولانس ها براي انتقال مجروحان به اين مکان شتافتند. 

پربیننده ترین خبرها