افشای بخش دیگری از جنایات آل خلیفه در زندان ها

افشای بخش دیگری از جنایات آل خلیفه در زندان ها
جمعه 21 تير 1392 - 15:02

العالم - جمعیت وفاق ملی بحرین اعلام کرد : اقدامات رژیم حاکم با مردم و زندانیان مغایر با اصول اسلامی و انسانی و بیانگر انحطاط اخلاقی است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم این جمعیت در بیانیه خود تاکید کرد که عوامل رژیم حتی حقوق زنان خصوصاً زنان بازداشت شده را نقض می کنند و خطوط قرمز را رعایت نمی کنند.

" ریحانه موسوی " که در یکی از زندان های رژیم بحرین بازداشت است ، روز پنجشنبه (11 جولای) در دادگاه از شکنجه بدنی و روحی خود خبر داد و گفت که زندانبان ها لباس های وی را درمی آوردند. تعدادی از بازداشت شدگان نیز اعلام کردند که به صورت وحشیانه شکنجه می شدند و بقیه بازداشت شدگان هم از بیان آنچه در زندان به سرشان آمده بود ، منع شدند.

خبرنگاران از حضور در جلسه محاکمه منع شدند و تدابیر شدید امنیتی در اطراف دادگاه اعمال شده بود.

این در حالی است که نخست وزیر دولت غیرقانونی بحرین چند ساعت قبل از آغاز محاکمه به یکی از شکنجه گران کادر پزشکی اطمینان داده بود که وی و همکارانش مستثنای از قانون هستند و قانون در خصوص آنان اجرا نمی شود.

جمعیت وفاق ملی اعلام کرد : اظهارات ریحانه موسوی و دیگر بازداشت شدگان نشان می دهد که رژیم به هیچ اصل اسلامی و انسانی پایبند نیست و همه مسئولان بحرین در جرایمی که رژیم مرتکب می شود ، همدست هستند .

جمعیت وفاق ملی افزود : واقعیت اینست که قانون در بحرین اجرا نمی شود و رژیم برای حفظ تاج وتخت خود به جان و مال و ناموس مردم تعرض می کند .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها