تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس؛

برنامه ریزی غرب برای دور کردن امت اسلامی از قدس

برنامه ریزی غرب برای دور کردن امت اسلامی از قدس
پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 - 15:03

پاريس، العالم ـ شخصيت هاي رسانه اي و حقوقي با تاکید بر اهميت روز جهاني قدس، آن را يادآوری مسئله فلسطين به ملت هاي عرب و اسلامي دانستند كه آمريكا و رژيم صهيونيستي درتلاش برای فراموشی آن در میان مسلمانان هستند.

محمد شريف فعال رسانه اي روز پنجشنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم اظهار داشت: روزقدس كه امام خميني (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را نامگذاری كرده اند، به حق روزي جهاني برای حمایت از قدس به شمار می رود و نشان دهنده توجه عمیق امام خميني (ره) به فلسطين و توطئه هاي آمريكايي- صهيونيستي عليه امت اسلامي  است.

وي گفت: رژيم صهيونيستي و آمريكا در صدد سوء استفاده از انقلاب های عربی (بهار عربی) براي ايجاد اختلاف و شكاف در منطقه و ايجاد اختلاف هاي طايفه اي چه در پاكستان، افغانستان ، عراق و سوريه هستند تا ذهن مسلمانان را از قدس شريف دوركنند.

جان پاتيست هرو، سخنگوي جمعيت حق سكونت در جهان، نیز با تاکید بر همبستگی با ملت فلسطين خواستار پايان يافتن استعمار و بازگشت فلسطينيان به سرزمين خویش شد.

حسني الاحمض، دبير كل حزب ليبرال دموكراتیک هم تاكيد كرد: تحرك عملي و منظم در اين خصوص بسيار ضروري به نظر می رسد ، زيرا امت اسلام به مسائل حاشيه اي سرگرم شده كه بسيار براي آنها ويرانگر است.

همچنين خانم سكينه فعال فلسطينی گفت: قدس اشغالي مكان عزيزي براي همه مسلمانان و قبله دوم آنها است كه اميدواريم از لوث وجود رژیم اسرائيل اشغالگر آزاد شود.

Swh -08-23-58

پربیننده ترین خبرها