شکنجه نوجوان 13 ساله بحرینی در زندان

شکنجه نوجوان 13 ساله بحرینی در زندان
جمعه 1 شهريور 1392 - 10:21

سازمان عفو بین الملل، از شکنجه "سلمان مهدی" نوجوان 13 ساله بحرینی در زندان های رژیم آل خلیفه خبر داد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان عفو بین الملل با انتشار بیانیه ای کوتاه اعلام کرد "سلمان مهدی" که هفته پیش بازداشت شده با صدور دستوری از سوی دادستانی کل به مدت یک هفته دیگر در بازداشت خواهد بود، اما بیم آن می رود که این نوجوان در معرض شکنجه یا بدرفتاری زندانبانان باشد.

در این میان خانواده سلمان اعلام کردند که نیروهای امنیتی هنگام بازداشت فرزندشان به او کشیده زدند تا او را وادارد کنند که اعتراف کند نقاب به چهره زده و کوکتل مولوتوف و فندک در دست داشت.

خانواده سلمان تاکید کرده اند که از زمان بازداشت تاکنون، فقط یک روز به آن ها اجازه ملاقات داده اند.

خانواده سلمان خاطر نشان کردند که مدت حبس فرزندشان به دستور دادستانی کل به مدت یک هفته دیگر تمدید شده است و هیچ اطلاعاتی درباره بازجویی های صورت گرفته از او وجود ندارد.

خانواده این نوجوان بحرینی همچنین فاش کردند وقتی برای ملاقات با او به بازداشتگاه مراجعه کرده بودند، مسئولان زندان ادعا کردند که او در این بازداشتگاه نیست، اما ناگهان او از اتاق بازجویی خارج شد و خانواده اش را دید و مادرش را صدا زد.

به گفته خانواده سلمان، مسئولان زندان در روز ملاقات سئوالات متعددی از پدرش درباره خدمات دولتی که دریافت می کند و همچنین سئوالاتی درباره پسرشان کردند و مساله ای که موجب شگفتی خانواده سلمان شد آن بود که مدت ملاقاتی که به آن ها فرصت داده شد، بسیار کم تر از مدتی بود که صرف پاسخگویی به سئوالات مسئولان زندان کردند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها