تجمع علمای مسلمان لبنان:

هدف از انفجارهای طرابلس فتنه مذهبی است

هدف از انفجارهای طرابلس فتنه مذهبی است
جمعه 1 شهريور 1392 - 22:13

بیروت(العالم)- تجمع علمای مسلمان لبنان، سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به تلاش برای سوق دادن لبنان و جهان اسلام به درگیری داخلی و فتنه مذهبی از طریق انفجارهای اخیر لبنان به ویژه طرابلس متهم کرد.

این تجمع همچنین مسئولیت علمای امت در زمینه هدایت مردم در مسیر وحدت و هشدار نسبت به خطرات فتنه مذهبی را مورد تاکید قرار داد.
شیخ حسان عبدالله عضو تجمع علمای مسلمان لبنان روز جمعه در گفت و گو با شبکه خبری العالم با بیان این نکته که هدف از انفجار بئرالعبد ایجاد فتنه مذهبی میان مسلمانان لبنان و حتی جهان بود، افزود: اختلاف مذهبی در لبنان وجود ندارد اما طرف های سیاسی می کوشند از موضوعات مذهبی به منظور ایجاد فتنه میان مسلمانان و تضعیف آنان استفاده کنند. 
این شخصیت لبنانی ادامه داد: رویدادهای طرابلس، ساخته و پرداخته همان گروهی است که انفجار الرویس در ضاحیه جنوبی بیروت را انجام داد که توسط سازمانهای جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی طراحی می شود.
وی گفت: سازمانهای اطلاعات برخی از کشورهای عربی به منظور دامن زدن به بحران در لبنان مانند سوریه و ضربه زدن به مقاومت لبنان با سازمانهای جاسوسی مزبور همکاری می کنند.
شیخ حسان عبدالله، وحدت گروه های اسلامی و ملی، آگاه کردن مردم و ایجاد وحدت را بهترین پاسخ به توطئه دشمنان دانست و یادآور شد تنها طرفی که از درگیری مسلمانان سود می برد، دشمن صهیونیستی است.
وی تحرکات عده ای از رهبران سیاسی برای بهره برداری از موضوع تشکیل کابینه جدید به منظور تحکیم موقعیتشان در لبنان را مورد انتقاد قرار داد.  
MKH-23-16:58

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها