دبیرکل جمعیت وفاق بحرین:

اکثر بحرینی ها خواستار برکناری دولت هستند

اکثر بحرینی ها خواستار برکناری دولت هستند
جمعه 22 شهريور 1392 - 11:00

العالم - دبیرکل جمعیت وفاق بحرین با اشاره به درخواست اکثریت مردم این کشور برای برکناری دولت وابسته به رژیم آل خلیفه، تاکید کرد که سرکوب و تروریسم دولتی علیه شهروندان بحرینی از سوی این رژیم ادامه دارد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ علی سلمان" با حمایت از اظهارات اخیر "ناوی پیلای" کمیسر حقوق بشر سازمان ملل درباره بحرین نوشت: ناوی پیلای در اظهارات خود سرکوب و تروریسم دولتی علیه شهروندان بحرینی از سوی رژیم آل خلیفه را محکوم کرده است.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری همه پرسی آزاد در بحرین، اظهار داشت: مطمئن هستم که اکثریت قریب به اتفاق مردم بحرین خواستار برکناری حکومت فعلی و تشکیل دولتی برگرفته از خواست و اراده خود هستند.

ناوی پیلای در آغاز بیست و چهارمین نشست کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل در ژنو، حکومت بحرین را به اجرای تعهدات بین‌المللی حقوق بشری، رعایت حق آزادی بیان و تظاهرات مسالمت‌آمیز شهروندان دعوت کرد.

کمیسرحقوق بشر سازمان ملل ضمن ابراز ناامیدی از همکاری رژیم آل خلیفه با کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل، تاکید کرد: رفتار دولت بحرین باعث شده تا ماموریت کمیساریای حقوق بشر در بحرین متوقف شود و این وضع هم اکنون ادامه دارد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها