قتل مشکوک فعال بحرینی در جزیره ستره

قتل مشکوک فعال بحرینی در جزیره ستره
شنبه 27 مهر 1392 - 10:21

جنبش 14 فوریه در بحرین از شهادت یکی از فعال تحت تعقیب این کشور در جزیره ستره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پیکر "حسین مهدی حبیب" جوان 20 ساله بحرینی که به دلایل سیاسی تحت تعقیب و به 15 سال زندان محکوم شده بود، بامداد امروز درحالیکه با ضربات چاقو و شلیک گلوله به قتل رسیده بود، در جزیره ستره پیدا شد.
براساس اطلاعات به دست آمده از بحرین، پیکر این جوان بحرینی بامداد امروز شنبه در ساحل "المالکیه" پیدا شد.
وزارت کشور بحرین ساعت یک و نیم بامداد امروز بر روی صفحه اش بر پایگاه اجتماعی تویتر از انتقال پیکر این جوان بحرینی به بیمارستان "السلمانیه" خبر داد و بدون اشاره به نام و تابعیت این جوان، مدعی شد که وی بر اثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده است.
نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه از زمان انتشار این خبر تا صبح امروز در صحنه حضور داشتند.
گفته می شود "حسین مهدی" جوان 20 ساله بحرینی به مدت پنج ماه از سوی مزدوران آل خلیفه تحت تعقیب بود. اما در 28 آگوست سال گذشته به اتهام حمله به مرکز پلیس "ستره" بازداشت شد. اما در 19 ماه می جاری از زندان فرار کرد و به پانزده سال زندان محکوم شد؛ و از آن زمان همواره تحت تعقیب دستگاههای امنیتی رژیم آل خلیفه بود.

جنبش 14 فوریه بحرین در بیانیه ای اعلام کرد، پیش از این نیز شهید العرادی و شهید البصری از ساکنان جزیره ستره که به دلیل فعالیت های آزادی خواهانه تحت تعقیب بودند، به دست مزدوران مسلح به شهادت رسیده بودند.

این جنبش، با اشاره به سوابق رژیم آل خلیفه در ترور فعالان تحت تعقیب، پرونده قتل "حسین محمدی" را بسیار مبهم دانست و تأکید کرد؛ نشانه ها حاکی از دست داشتن رژیم آل خلیفه در این پرونده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها