فیلم وسایل به جا مانده از صهیونیستها در خان یونس

چهارشنبه 15 آبان 1392 - 11:54

گردان های عزالدین قسام، با انتشار فیلمی از وسایل نظامی و شخصی به جا مانده از سربازان رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که مبارزان قسام در عملیات شرق خان یونس، شماری از نظامیان صهیونیست را زخمی کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در فیلم منتشر شده تصاویری از یک کلاه خود نظامی، دو درجه و یک کمربندنظامی و یک ساعت و دو لباس دیده می شود.

در خبری که با این ویدیو همراه شده، تاکید شده است که این تصاویر از وسایل به جا مانده از سربازان صهیونیست است که گرفتار کمین گردان های قسام در شرق خان یونس به نام کمین "دروازه ای به سوی مجهول" شدند. این وسایل، هنگام تلاش برای یافتن پیکر شهدای قسام یافت شده اند.

در این عملیات که پنج شنبه شب صورت گرفت، چهار تن از مبارزان جنبش حماس به شهادت رسیدند و پنج تن از نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی شدند. این درگیری که در نقطه تماس منطقه باریکه غزه و فلسطین اشغالی اتفاق افتاد، یکی از شدیدترین درگیری های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته بود.

پیکر دو تن از شهدای این عملیات، روز یک شنبه گذشته برگردانده شد، اما بر اساس اعلام دولت فلسطین در غزه، هنوز اثری از پیکر بقیه شهدا نیست.

 

برای دریافت فیلم ، پس از کلیک کردن روی آیکن دانلود با کلید راست ماوس، گزینه save link as را انتخاب کنید.

26

پربیننده ترین خبرها