تخریب مجتمع مسکونی فلسطینی‌ها در قدس اشغالی

تخریب مجتمع مسکونی فلسطینی‌ها در قدس اشغالی
يکشنبه 19 آبان 1392 - 15:53

رژیم صهیونیستی همزمان با مذاکرات سازش، دستور تخریب چندین مجتمع مسکونی فلسطینی را صادر کرد؛ با تخریب این مجتمع که شامل 60 الی 70 دستگاه آپارتمان می شود شمار قابل توجهی از خانواده های فلسطینی آواره می شوند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "جمیل صندوقا" مسؤول کمیسیون ساکنان محله "راس خمیس" در قدس شرقی در این باره به گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "اسرائیل دستور انهدام تمام واحدهای آپارتمانی این مجتمع مسکونی را که شامل 60 الی 70 دستگاه آپارتمان می شود صادر کرد."
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "ساکنان محله راس خمیس که پشت دیوار حائل در قدس شرقی قرار دارد، به شکایات به شهرداری که هیچ خدماتی به آنها ارائه نمی دهد عادت کردند؛ بازرسان شهرداری با حمایت نیروهای امنیتی، به ساکنان این منطقه هشدار داده اند که خانه های آنان را تخریب خواهند کرد."
در صورت تخریب این واحدها، هزار خانوار فلسطینی بی خانمان می شوند. ساکنان محله با حضور نمایندگانی از مجلس قانون گذاری فلسطینی در اعتراض به تصمیم رژیم صهیونیستی برای انهدام محل سکونت آنها تظاهرات کردند. فلسطینی ها هشدار دادند اقدامات این رژیم، به روند مذاکرات ضربه می زند.
"جهاد ابو زید" عضو مجلس قانونگذاری فلسطین از فراکسیون فتح در این باره به گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: با ارائه گزارشی با نقشه های کامل به جان کری (وزیر خارجه آمریکا) این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.
"جمیل صندوقا" نیز در این باره گفت: درصورت انهدام آپارتمانهای مسکونی فلسطینیها، آوارگان چادرهایی را در محوطه بیت المقدس نصب کرده و در بیت المقدس مقیم می شوند.
 

پربیننده ترین خبرها