ارتش سوریه کنترل"دیر عطیه" را در دست گرفت

ارتش سوریه کنترل
پنج‌شنبه 7 آذر 1392 - 16:40

ارتش سوریه، پس از سرکوب عناصر مسلح در شهر دیر عطیه واقع در ریف دمشق، کنترل کامل این شهر را به دست گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در میان تروریست های به هلاکت رسیده شمار زیادی از اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس به چشم می خورد.

منابع مطلع در ارتش سوریه با بیان اینکه در درگیری های امروز ده ها نفر از گروه های شورشی کشته شده اند، از پاکسازی بخش هایی از شهرهای "نبک" خبر دادند.

ارتش سوریه همچنین با حمله به مواضع تروریست ها در مناطق صلاح الدین، براکات الارمن، اطراف شهر الصناعیه، شیخ نجار، حندرات، معاره الارتیق و الراشدین حلب سلاح ها و مهمات آنها را منهدم کردند.

از سوی دیگر، واحدهایی از ارتش سوریه، گروه های مسلح را در مناطق المنصوره، الشیخ سعید و اطراف زندان مرکزی از پا در آوردند.

این منبع نظامی همچنین تاکید کرد که نیروهای ارتش سوریه خمپاره اندازها و سکوهای موشکی عناصر مسلح را در روستاها و مناطق الجدیده، کویرس، رسم العبود، بلاس، جنوب بنان و عربید را در هم کوبید و همچنین یک خودروی حامل دوشکای 23 میلی متری را در خان العسل منهدم کردند.

در منطقه المرجه در شهر حلب نیز، نیروهای ارتش سوریه، تمام عناصر یک گروه تروریستی را یا به هلاکت رسانده یا زخمی کردند و مسلسل های آنان را معدوم کردند.

این منبع نظامی آگاه همچنین خبر داد که ارتش سوریه، چند گروه مسلح تروریست را در منطقه بریقه از هم پاشید و شماری از عناصر آن را کشته، شماری را زخمی کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها