رئیس جمهور مصر، پشت خط برنامه زنده تلویزیونی

رئیس جمهور مصر، پشت خط برنامه زنده تلویزیونی
چهارشنبه 13 آذر 1392 - 17:50

رئيس جمهور موقت مصر، در اقدامي بي سابقه، با يك برنامه زنده تلويزيوني تماس گرفت و ميهمان برنامه را به كاخ رياست جمهوري دعوت كرد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، روزنامه مصري الشروق نوشت: عدلي منصور، در اقدامي بي سابقه، با برنامه گفت وگوي زنده "في الميدان" كه از شبكه "التحرير" پخش مي شود، تماس گرفت.
بر پايه اين گزارش، ميهمان اين برنامه زنده گفته بود كه با احمد المسلماني مشاور رسانه اي كاخ رياست جمهوري تماس گرفته و تلاش كرده است فرصتي براي ملاقات با رئيس جمهور درخواست كند تا مشكلات كشاورزان را با او در ميان بگذارد، اما المسلماني به این بهانه که رئیس جمهور، تا پیش از تصویب قانون اساسی، با کسی دیدار نمی کند، از اختصاص وقت ملاقات خودداری کرده بود.

رئیس جمهور موقت مصر، پس از شنیدن این گلایه، با برنامه تلویزیونی تماس گرفت و اعلام کرد که از این موضوع بی اطلاع بوده است و خوشحال می شود که در کاخ ریاست جمهوری، میزبان نماینده کشاورزان باشد.

در این میان، "رانیا بدوی" مجری برنامه که حضور رئیس جمهور روی خط برنامه را فرصتی استثنایی یافته بود، سئوالاتی مهم درباره قانون اساسی، سازوکارهای تصویب آن، قانون تظاهرات و دیگر مسائل مطرح کرد، یکی دیگر از مهمانان برنامه نیز سئوالاتی مطرح کرد و عدلی منصور با گشاده رویی به همه سئوالات پاسخ داد و سرانجام پس از 9 دقیقه پاسخگویی ضمن تاکید بر این که از طرفداران این برنامه تلویزیونی است و آن را پیگیری می کند، به این گفت وگو پایان داد.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها