کشته شدن 2آلمانی و افزایش سطح هشدار ارتش آمریکا

کشته شدن 2آلمانی و افزایش سطح هشدار ارتش آمریکا
جمعه 15 آذر 1392 - 09:20

العالم- به دنبال وقوع دو حمله تروریستی هماهنگ شده طی روز پنجشنبه (14 آذرماه) به وزارت دفاع یمن در صنعا پایتخت این کشور، که 52 کشته برجای گذاشت، دولت آلمان کشته شدن دو تبعه این کشور را تایید کرد و ارتش آمریکا نیز سطح هشدار منطقه ای خود را افزایش داد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، یک مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد پس از وقوع حملات روز پنجشنبه به وزارت دفاع یمن، ارتش این کشور سطح هشدار منطقه ای خود را افزایش داد.

در این حملات که شدید ترین آن طی 18 ماه گذشته در یمن بوده است، 52 نفر کشته و 167 تن زخمی شدند. منابع مطلع دولتی یمن، به صورت غیر رسمی القاعده را مسوول این حملات معرفی کرده اند.

این مقام وزارت دفاع آمریکا که خواست نامش فاش نشود، گفت: ارتش آمریکا آمادگی کامل دارد تا پس از وقوع این حادثه، از شرکای یمنی حمایت کند.

در همین حال دولت آلمان کشته شدن دو تبعه خود را در حملات تروریستی به وزارت دفاع یمن تایید کرد.

گیدو وستروله، وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد بر اثر حملات تروریستی علیه ساختمان وزارت دفاع یمن، دو تبعه این کشور جان خود را از دست دادند.

این دو آلمانی در  شرکت همکاری های بین المللی آلمان ، که تحت نظارت وزارت امور همکاری های این کشور فعالیت می کند، مشغول به کار بودند.

وستروله با اشاره به این که در دو حمله تروریستی صنعا یک کارمند بومی این شرکت نیز کشته شده است، اعلام کرد دولت فدرال آلمان این حملات بزدلانه را به شدت محکوم می کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها