هلاکت 22 تروریست عربستانی در حومه دمشق

هلاکت 22 تروریست عربستانی در حومه دمشق
جمعه 22 آذر 1392 - 20:00

العالم - در عملیات ارتش سوریه علیه تروریست های عضو "جبهه النصره" و "جیش الاسلام" در شهر "عدرا" در جنوب استان ریف دمشق 22 تبعه عربستان سعودی به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه های مسلح مخالف نظام سوریه از جمله جبهه النصره و جیش الاسلام که هر دو وابسته به القاعده هستند دو روز پیش وارد شهر عَدرا العُمّالیه  در جنوب استان ریف دمشق شدند و 50 نفر از اهالی شهر را کشتند و سر تعدادی از آنها را در بازار آویزان کردند." ابوعدنان " شهردار عدرا یکی از این افراد بود که توسط عناصر جبهه النصره سر بریده شد.

منبعی رسمی در سوریه اعلام کرد : تعداد زیادی از اعضای جبهه النصره بامداد روز چهارشنبه از شهر "الضمیر" وارد شهر عدرا العمالیه شدند و این شهر را محاصره کردند و 200 نفر را براساس گرایش های دینی و مذهبی انتخاب کردند و تعدادی از آنها را کشتند. در میان کشته شدگان تعدادی زن و کودک نیز وجود داشت و اعضای چند خانواده نیز به کلی سربریده شدند.

جمعیت شهر عدرا العمالیه حدود صد هزار نفر شامل ساکنان اهل تسنن، علوی، دَروزی و مسیحی هستند و اخیرا آوارگان سوری نیز به جمعیت این شهر افزوده شده اند. 

پس از این حادثه ارتش سوریه برای پاکسازی شهر از گروه های مسلح وارد عدرا شده است. در حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست ها تاکنون 22 عضو عربستانی گروه جیش الاسلام به هلاکت رسیده اند. کشته این افراد نشان دهنده دست داشتن سرویس اطلاعاتی عربستان در حمله به عدرا العمالیه است، جیش الاسلام به سرکردگی "زهران علوش" مورد حمایت سرویس اطلاعاتی عربستان است.

در این درگیری ها 2 فرمانده گروه جیش الاسلام به نام های "ولید الغول" و "باسل زنبونه" نیز کشته شده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها