وحشت ارتش رژیم اسراییل از تک تیراندازان فلسطینی

وحشت ارتش رژیم اسراییل از تک تیراندازان فلسطینی
سه شنبه 10 دی 1392 - 09:15

یک افسر عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات هلاکت یک نظامی این رژیم به ضرب تک تیراندازی فلسطینی در هفته گذشته در مرزهای باریکه غزه ما را غافلگیر کرده است. وی اشاره کرد که این تک تیراندازی فلسطینی از فاصله یک کیلومتری نظامی صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری اسراییلی "واللا" در این رابطه نوشت این افسر صهیونیستی تصریح کرد: عملیات تک تیراندازی بر هوش و توان بالای مبارزان و تک تیراندازان فلسطینی دلالت دارد.

وی عنوان کرد: توان تک تیراندازان فلسطینی بسیار افزایش یافته و شاید در حد تک تیراندازان یگان های ویژه و کماندوهای رژیم صهیونیستی باشد که این برای فلسطینیان موفقیتی قابل ملاحظه است.

پایگاه خبری مذکور مدعی شد که افسران بلند پایه فرماندهی مناطق جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرده اند که فلسطینیان طی سال های گذشته بارها به ایران و دیگر کشورها سفر کرده و در آن جا آموزش های نظامی دیده اند.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین افسران صهیونیستی اعتراف کردند که از توان و قدرت بالای تک تیراندازان فلسطینی غافلگیر شده اند.

به گزارش العالم، چندی پیش تصاویری از رزمندگان مقاومت در باریکه غزه منتشر شد که در آن سلاح تک تیرانداز کالیبر 50 موسوم به اشتایر در دست آنها قابل مشاهده بود. این سلاح که بردی بلند دارد، می تواند از فاصله 1500 متری هدف خود را مورد اصابت قرار دهد و اگر دست فرد ماهری باشد این برد حتی می تواند به 2000 متر هم برسد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها