استقبال الوفاق از قطع صادرات گاز اشک اور به بحرین

استقبال الوفاق از قطع صادرات گاز اشک اور به بحرین
پنج‌شنبه 19 دی 1392 - 11:29

العالم - جمعیت وفاق ملی بحرین از تصمیم کره جنوبی برای تعلیق صادرات گازهای اشک آور به بحرین برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز مردمی دراین کشور استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین در واکنش به تصمیم دولت کره جنوبی برای لغو قراردادهای مربوط به فروش و صادرات گازهای سمی و اشک آور به دولت بحرین، تاکید کرد کشورهای دیگری که با فروش اسلحه و تجهیزات به دولت بحرین از خشونت ضد مردم بحرین و سرکوب آنان حمایت می کنند، نیز باید چنین تصمیمی اتخاذ نمایند.

الوفاق با صدور بیانیه ای همچنین اعلام کرد که تصمیم توقف صادرات محموله گازهای اشک آور و دیگر ابزارهای سرکوب از سوی کره جنوبی یا دیگر کشورها برای دولت بحرین ، تصمیمی درست و درجهت احترام به حقوق بشر و توقف حمایت از قتل و کشتار و ظلم و ستم است.

جمعیت الوفاق تاکید کرد کشورهایی که با تجهیز رژیم آل خلیفه به سلاح ها وابزارهای سرکوب ، در سرکوب مردم بحرین مشارکت می کنند ، در نقض حقوق بشر شریک جرم هستند و جامعه بین الملل باید به مسئولیت ها و وظایف خود در برابر ملت های خواهان آزادی و دموکراسی عمل کنند.

الوفاق افزود که رژیم آل خلیفه از گازهای اشک آور ، سلاح ها و مهمات کشنده استفاده می کند و استفاده از این نوع سلاح ها ، به کشته شدن شمار زیادی از افراد بیگناه از جمله کودکان و کهنسال شده است.

بنا به اعلام این جمعیت بحرینی ، نیروهای آل خلیفه به طور گسترده علیه ساکنان مناطق مختلف و نیز در منازل شهروندان از این سلاح ها و گازهای اشک آور استفاده می کند و درنتیجه ، استفاده از این سلاح ها موجب کشته شدن بسیاری از شهروندان شده است.

بر اساس این گزارش ، اقدامات تجاوزکارانه نیروهای آل خلیفه ضد مردم بحرین به کشته شدن شمار زیادی از بحرینی ها از جمله تعدادی کودک بر اثر استفاده از این سلاح ها شده است.

جمعیت الوفاق از جوانان بحرینی ، سازمان های بحرینی و بین المللی که تلاش زیادی را در زمینه مبارزه با محموله سلاح بحرین و تلاش برای توقف صادرات آن به بحرین کرده اند ، تشکر و قدردانی کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها