داماد و معاون سرکرده داعش کشته شدند

داماد و معاون سرکرده داعش کشته شدند
دوشنبه 14 بهمن 1392 - 17:37

یک منبع بلندپایه امنیتی عراقی روز دوشنبه تاکید کرد که معاون سرکرده گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام، به ضرب گلوله تک‌تیراندازهای "الفرقه الذهبیه" در مرکز الرمادی کشته شد.

به گزارش شبکه خبری العالم، این منبع امنیتی عراق به السومریه نیوز گفت که در درگیری با عناصری از گروه تروریستی داعش در منطقه الملعب در مرکز الرمادی، تک تیراندازهای الفرقه الذهبیه ظهر امروز توانستند ابوحفصه معاون ابوبکر بغدادی سرکرده گروه داعش را هدف قرار دهند. ابوحفصه تابعیت عربی دارد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت که عناصر مسلح در ساختمانهای مسکونی نزدیک به منطقه الملعب که تحت محاصره نیروهای امنیتی است، تحصن کرده بودند، این عناصر تروریستی چندین ساختمان مسکونی را بمبگذاری کرده بودند. 

این منبع بلندپایه امنیتی خاطرنشان کرد که هواپیماهای ارتش برفراز منطقه درگیری در حال پرواز هستند تا هرگونه تجمع تروریستها را هدف قرار دهند و پشتیبانی های لازم را برای نیروهای امنیتی فراهم کنند.

منبعی دیگر در پلیس استان دیاله نیز گزارش داد که امروز دوشنبه ابوطلحه چچنی داماد ابوبکر بغدادی سرکرده گروه داعش در درگیری با نیروهای امنیتی در اطراف روستای المخیسه واقع در شمال شرق بعقوبه کشته شده است.

وزارت کشور در تاریخ 29 ژانویه 2014 تصویر تازه ای را از ابوبکر بغدادی سرکرده داعش به همراه سه نامه با دستخط وی منتشر کرد که دستگاه اطلاعاتی آن را به دست آورده بود.

یادآور می شود که استان الانبار در روزهای اخیر شاهد شدیدترین درگیریهای شدید میان نیروهای ارتش و پلیس از یک سو؛ و عناصر مسلح القاعده و داعش از سوی دیگر در منطقه الملعب در مرکز الرمادی است.

در همین حال هواپیماهای ارتش توانستند یک انبار مهمات تروریست ها در غرب الانبار را شناسایی و آن را به طور کامل منهدم کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها