بازداشت زوج بحرینی و رها کردن کودک شیرخوار در منزل !

بازداشت زوج بحرینی و رها کردن کودک شیرخوار در منزل !
جمعه 1 فروردين 1393 - 12:04

به دنبال بازداشت یک زوج بحرینی که منجر به تنها ماندن کودک شیرخوارشان در منزل به مدت یک ماه شده است، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه از اقدامات تجاوزگرانه رژیم آل خلیفه در زمینه دستگیری بانوان و زندانی کردن آنها به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین بازداشت "زهرا عبدالجلیل" و همسرش و تنها گذاشتن کودک شیرخوار آنها در منزل به مدت یک ماه را نشان دهنده رفتار وحشیانه و غیرانسانی آنها دانست.
این جنبش در بیانیه اش از جامعه جهانی خواست تا دولت بحرین را برای آزادی فوری مخالفان به ویژه زنان، کودکان، فعالان حقوقی و رهبران انقلاب مردمی 14 فوریه که تعداد آنها به 3500 نفر می رسد، تحت فشار قرار دهد و همه عوامل شکنجه مردم بحرین در دادگاههای بین المللی مورد محاکمه قرار گیرند.
انجمن حقوق بشر بحرین اقدام نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در بازداشت والدین این کودک شیرخوار بحرینی و زمینه سازی برای باقی ماندن این کودک به تنهایی در خانه را به منزله نقض حقوق بشر به ویژه حق کودکان دانست.
این انجمن تأکید کرد: دولت بحرین در زمینه انتقام از مخالفان و مجازات کودکان به دلایل سیاسی و فرقه ای و نقض توافق نامه بین المللی حقوق کودک ید طولایی دارد.
انجمن حقوق بشر بحرین در پایان خواستار آزادی والدین این کودک و پیگرد عوامل این اقدام شد و اعلام کرد: از زمان آغاز اعتراضات تاکنون، 500 کودک بحرینی توسط رژیم آل خلیفه بازداشت و 19 کودک دیگر نیز به شهادت رسیده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها