فعال بحرینی: تاریخ انقضای آل‌خلیفه رسیده است

فعال بحرینی: تاریخ انقضای آل‌خلیفه رسیده است
شنبه 17 خرداد 1393 - 14:40

عضو ارشد جنبش آزادگان بحرین گفت: رژیم بحرین یک رژیم شکست خورده و سرنگون شده است که نه می تواند با مردمش تفاهم کند و نه می تواند به ساده ترین ارزش های انسانی پایبند باشد.

"سعید الشهابی" عضو ارشد جنبش آزادگان بحرین به شبکه خبری العالم، گفت: انقلاب بحرین با اتکا به مردم پیش می رود و حضور مردم در راهپیمایی روز گذشته که ادامه حضور هر روزه آنان در میادین و خیابان های بحرین است، نشان می دهد که مردم با انقلاب انس گرفته و در حال تمرین مبارزه هستند و با وجود سرکوب مستمر آل خلیفه از حق خود کوتاه نمی آیند.

وی افزود: وقتی رژیم بحرین بیش از 3 هزار و پانصد نفر را بازداشت می کند که در میان آنها بیش از 450 کودک هست، اما در زندان های رژیم صهیونیستی بیش از 250 کودک وجود دارند این نشان می دهد که رژیم بحرین مشروعیت و نیز انسانیت خود را کاملا از دست داده است.

شهابی درباره مذاکره میان عوامل رژیم با مخالفان اظهار داشت: هرقدر که رژیم بیشتر در بحران فرو می رود پرچم مذاکره را بالاتر می برد اما گروههای مخالف و همه مردم می دانند که این حکومت هرگز مذاکره را به رسمیت نمی شناسد ،همانگونه که در گذشته نیز زیر بار مذاکره نرفت و نه در دهه 50 و نه در دهه 60 و نه در هیچ زمان دیگری با نمایندگان مردم پای گفت و گو ننشست چرا که به دلیل حس خودبرتربینی مردم را پایین تر از خود می داند.

عضو ارشد جنبش آزادگان بحرین افزود: تاریخ انقضای این رژیم فرا رسیده و جای آن دیگر در سطل زباله است و باید برود چون مردم هرروز در خیابان فریاد می زنند : الشعب یرید اسقاط النظام (مردم خواهان سرنگونی نظام هستند). از این رو دیگر فرصتی برای گفت و گو وجود ندارد و رژیم هم آن را نمی خواهد بلکه فقط به دنبال درهم شکستن اراده مردم است.

شهابی در پایان گفت: وقتی رژیم از گروههای سیاسی می خواهد بدون قید و شرط در انتخابات صوری مجلس شرکت کنند به این معنی است که تصور می کند قدرت مطیع سازی مردم را دارد اما باید بداند که اتکا به حمایت های خارجی مخصوصا از جانب عربستان و انگلیس باعث ادامه حیات حکومت نخواهد شد و اراده مردم بسیار بیشتر از طاغوتیان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها