رژيم صهيونيستي اسارت یکی از نظامیان خود را تاييد كرد

رژيم صهيونيستي اسارت یکی از نظامیان خود را تاييد كرد
چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 08:27

یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی سرانجام اسارت یکی از نظامیان این رژیم در نواز غزه بدست نیروهای مقاومت فلسطینی را تایید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، سرهنگ  پیترلرنر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: خودرو حامل آرون شائول همراه با شش نظامی دیگر اسراییلی زیر حملات شدید، هدف یک فروند موشک ضد تانک قرار گرفت.  
وی افزود: شش نظامی دیگر در این حمله کشته شدند.
یکی از بستگان این نظامی ربوده شده نیز تایید کرد هیچ اثری از وی در صحنه درگیری یافت نشده است. 

دو روز پس از اعلام اسارت این نظامی رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت فلسطین، خانواده این نظامی به رسانه ها اعلام کردند که وقتی خودشان را برای مراسم تدفین آماده می کردند، مقامات نظامی به آنها گفتند که وی مفقود شده است.
نیروهای مقاومت فلسطین در غزه روز یکشنبه 29 تیرماه (20 ژوئیه ) شائول آرون نظامی صهیونیست را اسیر کردند.
گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) پیش از این با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این افسر صهیونیست که به اسارت گرفته شده، از یگان مرزی ارتش رژیم صهیونیستی به نام شائول آرون با کد نظامی 6092065 است.
گردان های قسام در بیانیه خود خاطرنشان کرد که این افسر یگان مرزی ارتش رژیم صهیونیستی را در جریان عملیات اخیر خود در شرق محله التفاح به اسارت گرفته است.
این گزارش می افزاید: علاوه بر به اسارت گرفته شدن این افسر صهیونیست، 14 سرباز دیگر به هلاکت رسیده و بیش از 50 نفر نیز زخمی شده اند که در بین آنان نام فرمانده تیپ گولانی نیز دیده می شود.

پربیننده ترین خبرها